Page 41 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 41
Kakor vidimo iz tabele 2.11, je večina v raziskavo ICCS 2016 vključenih uči
teljev poučevala le na eni šoli, približno 5 % pa na dveh šolah. Kot je razvidno
iz tabele, imamo tudi učitelje, ki so poučevali na več šolah. In katere predme
te poučujejo oziroma kakšni so deleži učiteljev glede na področja poučevanja?
To vidimo iz spodnje tabele.
Tabela 2.12: Predmeti, ki jih poučujejo učitelji
Odstotek SE
Jeziki (materinščina, tuji jezik) 32,28 0,66
Humanistične/družboslovne vede (zgodovina, geografija, do 12,07 0,45
movinska in državljanska kultura ter etika itn.) 15,16 0,50
Matematika 17,66 0,56
27,26 0,67
Naravoslovje (fizika, kemija, biologija itn.)
Drugo (glasbena umetnost, likovna umetnost, šport, gospodin
jstvo itn.)
Vir: Baza ICCS 2016. 41
Največji delež vključenih učiteljev predstavljajo učitelji jezikov (materinšči
ne in tujega jezika), učiteljev, ki poučujejo predmete, ki jih štejemo pod huma
nistične/družboslovne vede, je približno 12 %.
Opis vzorca učencev 8. razredov
Predstavljeni rezultati za opis vzorca učencev so pridobljeni iz Vprašalnika za
učence. Naši učenci so bili stari približno 13,8 let.
Tabela 2.13: Opis učenca oziroma učenke
Odstotek SE
87,72 0,97
Slovenec 0,17 0,08
Italijan 0,14 0,09
Madžar 0,32 0,10
Rom 3,74 0,58
Bošnjak 1,60 0,33
Hrvat 2,61 0,34
Srb 1,09 0,21
Albanec 2,61 0,30
Drugo
Vir: Baza podatkov ICCS 2016.
slovenija v raziskavi iccs (2016)
teljev poučevala le na eni šoli, približno 5 % pa na dveh šolah. Kot je razvidno
iz tabele, imamo tudi učitelje, ki so poučevali na več šolah. In katere predme
te poučujejo oziroma kakšni so deleži učiteljev glede na področja poučevanja?
To vidimo iz spodnje tabele.
Tabela 2.12: Predmeti, ki jih poučujejo učitelji
Odstotek SE
Jeziki (materinščina, tuji jezik) 32,28 0,66
Humanistične/družboslovne vede (zgodovina, geografija, do 12,07 0,45
movinska in državljanska kultura ter etika itn.) 15,16 0,50
Matematika 17,66 0,56
27,26 0,67
Naravoslovje (fizika, kemija, biologija itn.)
Drugo (glasbena umetnost, likovna umetnost, šport, gospodin
jstvo itn.)
Vir: Baza ICCS 2016. 41
Največji delež vključenih učiteljev predstavljajo učitelji jezikov (materinšči
ne in tujega jezika), učiteljev, ki poučujejo predmete, ki jih štejemo pod huma
nistične/družboslovne vede, je približno 12 %.
Opis vzorca učencev 8. razredov
Predstavljeni rezultati za opis vzorca učencev so pridobljeni iz Vprašalnika za
učence. Naši učenci so bili stari približno 13,8 let.
Tabela 2.13: Opis učenca oziroma učenke
Odstotek SE
87,72 0,97
Slovenec 0,17 0,08
Italijan 0,14 0,09
Madžar 0,32 0,10
Rom 3,74 0,58
Bošnjak 1,60 0,33
Hrvat 2,61 0,34
Srb 1,09 0,21
Albanec 2,61 0,30
Drugo
Vir: Baza podatkov ICCS 2016.
slovenija v raziskavi iccs (2016)