Page 41 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 41
Kakor vidimo iz tabele 2.11, je večina v raziskavo ICCS 2016 vključenih uči­
teljev poučevala le na eni šoli, približno 5 % pa na dveh šolah. Kot je razvidno
iz tabele, imamo tudi učitelje, ki so poučevali na več šolah. In katere predme­
te poučujejo oziroma kakšni so deleži učiteljev glede na področja poučevanja?
To vidimo iz spodnje tabele.

Tabela 2.12: Predmeti, ki jih poučujejo učitelji

  Odstotek SE
Jeziki (materinščina, tuji jezik) 32,28 0,66
Humanistične/družboslovne vede (zgodovina, geografija, do­ 12,07 0,45
movinska in državljanska kultura ter etika itn.) 15,16 0,50
Matematika 17,66 0,56
27,26 0,67
Naravoslovje (fizika, kemija, biologija itn.)
Drugo (glasbena umetnost, likovna umetnost, šport, gospodin­
jstvo itn.)

Vir: Baza ICCS 2016. 41

Največji delež vključenih učiteljev predstavljajo učitelji jezikov (materinšči­
ne in tujega jezika), učiteljev, ki poučujejo predmete, ki jih štejemo pod huma­
nistične/družboslovne vede, je približno 12 %.

Opis vzorca učencev 8. razredov

Predstavljeni rezultati za opis vzorca učencev so pridobljeni iz Vprašalnika za
učence. Naši učenci so bili stari približno 13,8 let.

Tabela 2.13: Opis učenca oziroma učenke

  Odstotek SE
87,72 0,97
Slovenec 0,17 0,08
Italijan 0,14 0,09
Madžar 0,32 0,10
Rom 3,74 0,58
Bošnjak 1,60 0,33
Hrvat 2,61 0,34
Srb 1,09 0,21
Albanec 2,61 0,30
Drugo

Vir: Baza podatkov ICCS 2016.

slovenija v raziskavi iccs (2016)
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46