Page 45 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 45
ela 2.20: Uporaba naprav doma

  Nič Eno Dve Tri ali več
29.56 (0.89) 37.41 (0.91) 29.58 (1.05)
Namizni ali prenosni računalniki 3.44 (0.36) 44.43 (1.02) 17.75 (0.77) 6.61 (0.53)
(notesniki ali »netbooki«) 3.38 (0.43) 12.52 (0.65) 83.0 (0.74)

Tablični računalniki ali e-bralniki (npr. iP­ 31.20 (1.08)
ad ali Kindle)

Mobilni telefoni z dostopom do interneta 1.09 (0.20)
(npr. pametni telefoni)

Vir: Baza ICCS 2016.
Opomba: standardne napake so navedene v oklepajih.

Tabela 2.21: Internetna povezava doma

  Odstotek SE 45
Da 98,77 0,18
Ne 1,23 0,18

Vir: Baza ICCS 2016.

Iz zgornje tabele je razvidno, da ima velika večina učencev in učenk doma
internetno povezavo, pa vendarle te (še) nimajo vsi učenci in učenke.

Tabela 2.22: Vernost učencev

  Odstotek SE
28,06 1,15
Ne veruje 71,94 1,15
Veruje

Vir: Baza ICCS 2016.

Iz podatkov v zgornji tabeli vidimo, da se je približno 82 % učencev opre­
delilo kot verujočih in 28 % kot neverujočih.

Tabela 2.23: Veroizpovedi učencev

  Odstotek SE
Nisem veren 28,06 1,15
Katoliška 57,66 1,42
Protestantska 0,55 0,13
Pravoslavna 3,09 0,40
Druga krščanska 3,95 0,51

slovenija v raziskavi iccs (2016)
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50