Page 36 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 36
ela 2.2: Sodelovanje učiteljev – mnenja ravnateljev

  Vsi oziroma Večina Nekateri Noben
skoraj vsi 28,97 (4,46) oziroma
57,83 (4,94) skoraj noben
58,08 (5,41)
Ponudi uporabne pred­ 6,13 (2,91) 62,97 (4,98) 60,88 (5,43) 4,02 (2,29)
loge za izboljšanje voden­ 33,99 (4,41) 33,92 (4,85)
ja šole. 18,30 (4,18) 8,18 (3,27) 0
Skrbi za ustrezno discipli­ 19,89 (3,61) 23,62 (4,58) 0
no na vsej šoli.
Aktivno sodeluje pri de­ 3,73 (2,32) 17,14 (4,06) 0
javnostih za razvoj šole.
Spodbuja aktivno 61,69 (5,31) 0,66 (0,66)
sodelovanje učencev v
življenju šole.
Pripravljen je biti pred­
stavnik učiteljev v sve­
tu šole.

36 Vir: Baza ICCS 2016.
Tabela 2.3: Opis šole – mnenja ravnateljev o klimi na šoli

  Zelo Srednje Malo Sploh ne
Učitelji imajo pozitiven 67,59 (5,02) 31,26 (4,91) 1,15 (1,15) 0
odnos do šole. 57,01 (5,64) 38,82 (5,29) 4,17 (2,30) 0
Učitelji občutijo pripad­ 29,93 (4,55) 66,66 (4,48) 3,42 (2,17) 0
nost šolski skupnosti. 69,42 (5,80) 26,48 (5,40) 4,10 (2,34) 0
Učitelji delajo z 57,60 (5,30) 42,40 (5,30) 0
navdušenjem. 49,52 (4,70) 46,58 (4,55) 0 0
Učitelji so ponosni na to 49,71 (5,10) 50,29 (5,10) 3,90 (2,22) 0
šolo. 52,08 (5,89) 46,78 (5,81) 0
Učenci so radi v šoli. 0
Učenci so aktivno vkl­ 1,15 (1,15)
jučeni v šolsko delo.
Učenci so ponosni na to
šolo.
Učenci se čutijo del šolske
skupnosti.

Vir: Baza ICCS 2016.

Vprašali smo jih tudi, koliko učiteljev sodeluje pri »šolskem« življenju. Od­
govori kažejo, da po mnenju ravnateljev vsi ali večina učiteljev sodeluje pri
spodbujanju aktivnega sodelovanja učencev v življenju šole, skrbi za ustrezno
disciplino, aktivno sodeluje pri dejavnostih za razvoj šole, da je pa na drugi

državljanska vzgoja v sloveniji
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41