Page 37 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 37
ani manj učiteljev, ki so pripravljeni biti predstavniki učiteljev v svetu šo
le, pa tudi tistih, ki se vključujejo na način, da predlagajo izboljšave pri vode
nju šole.
Ravnatelje smo vprašali, v kolikšni meri trditve zgoraj opisujejo stanje na
njihovi šoli. Iz rezultatov vidimo relativno pozitivna stališča glede stanja na nji
hovi šoli, in sicer pri vseh trditvah so mnenja ravnateljev, da so učitelji zelo ali
srednje ponosni na šolo na kateri poučujejo, imajo pozitiven odnos do šole,
občutijo pripadnost šoli itd. Ravnatelji prav tako menijo, da so učenci zelo ali
srednje radi v šoli, da so ponosni na šolo.
Tabela 2.4: Naprave za šolsko delo, povezane z internetom
Odstotek – Da SE 37
Namizni računalniki 88,06 3,16
Prenosni računalniki (notesniki, »netbooki«) 21,24 4,07
Tablični računalniki (npr. iPadi)
E-bralniki (npr. Kindle, Kobo, Nook) 17,09 3,96
Interaktivne table 6,45 2,95
96,08 2,17
Vir: Baza ICCS 2016.
Tabela 2.5: Neposredno šolsko okolje
Odstotek–Da SE
Knjižnica 92,08 3,05
Kino 30,94 4,37
Gledališče ali koncertna dvorana 41,26 5,00
Jezikovna šola 37,03 4,51
Muzej ali galerija 47,42 5,11
Igrišče 97,50 1,98
Javni vrt oziroma park 63,25 5,21
Versko središče (na primer cerkev, mošeja, sinagoga) 95,45 2,32
Športni objekti (na primer bazen, teniško, košarkarsko, 90,56 3,42
nogometno igrišče) 68,31 5,05
Glasbena šola
Vir: ICCS 2016.
Iz rezultatov v tabeli 2.4 vidimo, da so naše šole z napravami, povezanimi
z internetom, relativno dobro opremljene. Slednje velja predvsem za oprem
slovenija v raziskavi iccs (2016)
le, pa tudi tistih, ki se vključujejo na način, da predlagajo izboljšave pri vode
nju šole.
Ravnatelje smo vprašali, v kolikšni meri trditve zgoraj opisujejo stanje na
njihovi šoli. Iz rezultatov vidimo relativno pozitivna stališča glede stanja na nji
hovi šoli, in sicer pri vseh trditvah so mnenja ravnateljev, da so učitelji zelo ali
srednje ponosni na šolo na kateri poučujejo, imajo pozitiven odnos do šole,
občutijo pripadnost šoli itd. Ravnatelji prav tako menijo, da so učenci zelo ali
srednje radi v šoli, da so ponosni na šolo.
Tabela 2.4: Naprave za šolsko delo, povezane z internetom
Odstotek – Da SE 37
Namizni računalniki 88,06 3,16
Prenosni računalniki (notesniki, »netbooki«) 21,24 4,07
Tablični računalniki (npr. iPadi)
E-bralniki (npr. Kindle, Kobo, Nook) 17,09 3,96
Interaktivne table 6,45 2,95
96,08 2,17
Vir: Baza ICCS 2016.
Tabela 2.5: Neposredno šolsko okolje
Odstotek–Da SE
Knjižnica 92,08 3,05
Kino 30,94 4,37
Gledališče ali koncertna dvorana 41,26 5,00
Jezikovna šola 37,03 4,51
Muzej ali galerija 47,42 5,11
Igrišče 97,50 1,98
Javni vrt oziroma park 63,25 5,21
Versko središče (na primer cerkev, mošeja, sinagoga) 95,45 2,32
Športni objekti (na primer bazen, teniško, košarkarsko, 90,56 3,42
nogometno igrišče) 68,31 5,05
Glasbena šola
Vir: ICCS 2016.
Iz rezultatov v tabeli 2.4 vidimo, da so naše šole z napravami, povezanimi
z internetom, relativno dobro opremljene. Slednje velja predvsem za oprem
slovenija v raziskavi iccs (2016)