Page 201 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 5-6: Civic, citizenship and rhetorical education in a rapidly changing world, eds. Janja Žmavc and Plamen Mirazchiyski
P. 201
o avtorjih ■ about authors

Diego Cortés
je študiral ekonomijo na Univerzi v Hamburgu in pripravlja doktorat iz
uporabne mikroekonometrije na Univerzi v Mainzu. Trenutno je zapo-
slen pri IEA v Hamburgu kot raziskovalec (statistik). Vključen je v vse ak-
tivnosti, povezane z vzorčenjem za Mednarodno raziskavo državljanske
vzgoje in izobraževanja (ICCS) 2022. Njegovo raziskovalno področje je
uporaba obsežnih baz podatkov v izobraževanju pri vprašanjih, ki so rele-
vantna za razvojno ekonomijo. Zanima se tudi za metodologijo raziskova-
nja in ekonometrične metode za kavzalno zaključevanje.

Foteini Egglezou
is an adjunct professor at the Hellenic Open University (HOU), educa-
tional coordinator at the Regional Directorate of Primary and Secondary
Education of Attica and President of the Hellenic Institute of Rhetorical
and Communication Studies (HIRCS). She acquired her Ph.D. degree in
the teaching of argumentation and rhetoric at the University of Ioannina.
Her research interests are focused on the theory and practice of argumen-
tation and rhetoric in education for the development of students’ critical
and creative thinking. She is an author of one book and numerous essays
on the teaching of argumentation, debate and rhetoric in school practice.
Finally, since October 2018 she has been the coordinator of the European
research project Erasmus+ KA2 “Oxford Debates for Youths in Science
Education” in Greece.

Foteini Egglezou
je pridružena predavateljica na Hellenic Open University (HOU), koor-
dinatorica za izobraževanje pri Regionalnem direktoratu za osnovno in
srednješolsko izobraževanje Atike in predsednica Helenskega inštituta
za retorične in komunikacijske študije (HIRCS). Doktorirala je iz pou-
čevanja argumentacije in retorike na Univerzi v Ioanini. V raziskovanju
se osredinja na teorijo ter prakso argumentacije in retorike v izobraževa-
nju za razvoj kritičnega in ustvarjalnega mišljenja. Je avtorica ene knjige
in številnih esejev o poučevanju argumentacije, debate in retorike v šolski
praksi. Od oktobra 2018 je v Grčiji koordinatorica evropskega raziskoval-
nega projekta Erasmus + KA2 »Oxfordske debate za mlade v naravoslov-
nem izobraževanju«.

Ines Elezović
is currently employed at the National Centre for External Evaluation of
Education and is the national research coordinator for IEA ICCS, PIRLS
and TIMSS studies in the Republic of Croatia. She has been one of per-

199
   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206