Page 205 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 5-6: Civic, citizenship and rhetorical education in a rapidly changing world, eds. Janja Žmavc and Plamen Mirazchiyski
P. 205
o avtorjih ■ about authors

articles, and a member of several editorial boards (Research in Language,
Res Rhetorica, Ontario Studies in Argumentation, Rhetoric Society of
Europe …).
Igor Ž. Žagar
je študiral filozofijo, sociologijo in lingvistiko na univerzah v Ljubljani,
Parizu in Antwerpnu. Doktoriral je iz sociologije kulture na Univerzi v
Ljubljani. Je redni profesor retorike in argumentacije (Univerza na Pri-
morskem), znanstveni svetnik (predstojnik Centra za diskurzivne študi-
je) na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani in trenutno tudi njegov direktor.
Predaval je na univerzah v Belgiji, Združenih državah Amerike, Italiji, na
Kitajskem, Tajvanu, Nizozemskem, v Združenem kraljestvu, Španiji, Ru-
siji, Romuniji in na Poljskem. Žagar se ukvarja predvsem s pragmatiko (te-
orija govornih dejanj, (kritična) analiza diskurza), filozofijo jezika, argu-
mentacijo in retoriko. Je (so)avtor in (so)urednik petnajstih knjig in preko
sto člankov ter član številnih uredniških odborov (Research in Langua-
ge, Res Rhetorica, Ontario Studies in Argumentation, Rhetoric Society
of Europe …).

203
   200   201   202   203   204   205   206   207   208