Page 66 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 66
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6Matematični(0,01)*Standardne napake so navedene v oklepajih v zg. trikotniku za ustrezne korelacije v sp.
dosežek (0,01) / (0,02) trikotniku.
Rezultati primerjave med dosežki TIMSS, NPZ in ocenamiTIMSS iz
NPZ iz matematike je obvezen za vse učence, zato za skoraj vsakega sode-(0,02)
lujočega učenca v TIMSS obstaja tudi njegov matematični dosežek NPZ.sklepanja (F)(0,01)
NPZ iz posameznih naravoslovnih predmetov opravljajo manjši deleži(0,01)
učencev, zato je bilo učencev, ki bi imeli dosežek TIMSS in dosežek iz
kakega naravoslovnega predmeta na NPZ, premalo, da bi lahko opraviliMatema-(0,01)
statistične analize. Pri primerjavi različnih dosežkov smo se zato omejilitični dosežek(0,01)
na matematiko. Analizo povezanosti motivacije in znanja pa smo opravili(0,02)
vzporedno za obe predmetni področji.TIMSS iz(0,01)
uporabe 0,92 / 0,93
Preglednica 4: Korelacije med dosežki TIMSS in NPZ iz matematike.znanja (E)

64Matematični (0,02)
dosežek (0,02) / (0,01)
TIMSS iz
(0,02)
poznavanja 0,93 / 0,94
dejstev (D)
0,91

Točke na
NPZ iz
slovenščine

(C)
(0,02)
(0,01)
0,60 / 0,62
0,60 / 0,62
0,60 / 0,61

Točke na (0,01)*
NPZ iz 0,70
matematike 0,74 / 0,76
0,74 / 0,76
(B) 0,73

Matema- 0,77
tični dosežek 0,64
TIMSS (A) 0,86
0,87
0,85

Vrsta
dosežka /
(st. napaka
korelacije)
fantje/dekleta
(A)
(B)
(C)
(D)
(E)
(F)
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71