Page 55 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 55
podgoršek, j. ferme, a. lipovec ■ vpliv situacijskih in motivacijskih dejavnikov ...
Valentine, J. C., DuBois, D. L. in Cooper, H. (2004). The relation betwe-
en self-beliefs and academic achievement: A meta-analytic review.
Educational psychologist, 39(2), 111–133.
Vprašalnik za učenke in učence. 4. razred. (b.d.). Pridobljeno s http://tims-
spei.splet.arnes.si/?page_id=678
Vprašalnik za učiteljice in učitelje. 4. razred. (b.d.). Pridobljeno s http://tims-
spei.splet.arnes.si/?page_id=678
Žakelj, A., Röhler, A. P., Perat, Z., Lipovec, A., Vršič, V., Repovž, B. in
Umek, Z. B. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Matematika.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.
53
Valentine, J. C., DuBois, D. L. in Cooper, H. (2004). The relation betwe-
en self-beliefs and academic achievement: A meta-analytic review.
Educational psychologist, 39(2), 111–133.
Vprašalnik za učenke in učence. 4. razred. (b.d.). Pridobljeno s http://tims-
spei.splet.arnes.si/?page_id=678
Vprašalnik za učiteljice in učitelje. 4. razred. (b.d.). Pridobljeno s http://tims-
spei.splet.arnes.si/?page_id=678
Žakelj, A., Röhler, A. P., Perat, Z., Lipovec, A., Vršič, V., Repovž, B. in
Umek, Z. B. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Matematika.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.
53