Page 231 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 231
v. vendramin, m. štraus ■ enakost med spoloma kot dejavnik blagostanja?

Vendramin, V. (2009) Razmisleki in pomisleki ob PISI: naravoslovna pis-
menost, kurikulum in (ne)razlike v dosežkih med spoloma. Šolsko pol-
je 20 (3/4), str. 71–85.

Vendramin, V. (2017) Problematičnost prehoda k »postfeministični
enakosti spolov« v vzgoji in izobraževanju. V Sardoč, M., Žagar, I.
Ž., in Mlekuž, A. (ur.). Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes.
Ljubljana: Pedagoški inštitut, str. 135–141.

Vendramin, V., in Šimenc, M. (2016) Preizkušanje enakosti med spoli v izo-
braževanju: uspešnost ter neoliberalni in postfeministični diskurzi.
Šolsko polje 27 (5/6), str. 195–206.

Wilkins, A. (2012) Push and Pull in the Classroom: Competition, Gender,
and the Neoliberal Subject. Gender and Education 24 (7), str. 765–781.

Young, G., Fort, L., in Danner, M. (1994) Moving from »the Status of
Women« to »Gender Inequality«: Conceptualization, Social
Indicators and an Empirical Application. International Sociology 9 (1),
str. 55–85.

Viri
Arsenjuk, U., in Vidmar, D. (2015) Karierne poti doktoric in doktorjev znano-

sti, Ljubljana: Statistični urad Republike Slovenije.
Davis, N. (2017) Girls Believe Brilliance is a Male Trait, Research Into

Gender Stereotypes Shows. https://www.theguardian.com/educa-
tion/2017/jan/26/girls-believe-brilliance-is-a-male-trait-research-into-
gender-stereotypes-shows (pridobljeno 1. 9. 2017).
Ferrada de Noli, M. (2013) Lowest Performers Feeling Happiest at
School. Sweden in PISA-2013 paradox, https://professorsblogg.
com/2013/12/04/pisa2013/ (pridobljeno 4. 9. 2017).
Klemenčič, B. (2017) Vpliv stališč in vednosti vzgojiteljic na mišljenje otrok o
spolu. Diplomsko delo. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Lingard, B., in Grek, S. (2007) The OECD, Indicators and PISA: An
Exploration of Events and Theoretical Perspectives. Edinburgh,
ESRC/ESP Research Project.
Petherick, A. (2016) Gains in women’s rights haven‘t made women happi-
er. Why is that?. https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2016/
may/18/womens-rights-happiness-wellbeing-gender-gap (pridobljeno
4. 9. 2017).
Rener, T., (2009) Homoseksualnost in šola: stališča študentk in študentov
do obravnave homoseksualnosti pri pouku. Sodobna pedagogika (4),
str. 106–119.
Unicef (2009) Konvencija o otrokovih pravicah, https://unicef.blob.core.
windows.net/uploaded/documents/KOP.pdf (pridobljeno 4. 9. 2017).

229
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236