Page 178 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 178
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Tabela 2: Vrednosti korelacijskih koeficientov po programu in spolu:
ugotavljanje povezanosti med doživljanjem nasilja, pripadnostjo šoli,
čustveno oporo s strani staršev in zaznavanjem nepravičnosti učitelja.

Zaznano nasilje Pripadnost šoli Zaznana
rxy (s.e.) rxy (s.e.) čustvena opora

rxy (s.e.)

Dekleta ZN - .28 (0,03)
PŠ - .10 (0,04) .21 (0,03)
ZČO .24 (0,03) - .13 (0,03) - .14 (0,04)
ZNU

Gimnazija

Fantje ZN - .11 (0,04)
- .09 (0,04) .19 (0,04)

ZČO .28 (0,04) - .19 (0,04) - .09 (0,04)
ZNU

Dekleta ZN - .21 (0,03)
PŠ - .08 (0,04) .15 (0,04)
Srednje ZČO
strokovno ZNU .33 (0,04) - .13 (0,03) - .02 (0,04)
izobraževanje
ZN - .19 (0,03)
Fantje PŠ - .18 (0,03) .12 (0,03)
ZČO .32 (0,04) - .09 (0,03) - .16 (0,04)
ZNU

Dekleta ZN - .27 (0,04)
PŠ - .21 (0,05) .16 (0,05)
Srednje ZČO .30 (0,06) - .15 (0,04) - .16 (0,06)
poklicno ZNU
izobraževanje - .15 (0,03)
ZN - .08 (0,04) .11 (0,05)
Fantje PŠ .32 (0,04) - .16 (0,04) - .06 (0,04)
ZČO
ZNU

Opomba: statistično značilne vrednosti pri p < .05 so poudarjene.
ZN = zaznano nasilje; PŠ = pripadnost šoli; ZČO = zaznana čustvena
opora staršev; ZNU = zaznana nepravičnost učitelja

Rezultati (Tabela 2) kažejo, da se zaznano nasilje značilno negativno
povezuje s pripadnostjo šoli pri dekletih iz vseh izobraževalnih program-
ov. Čeprav gre za šibko povezanost (vrednosti med - .21 in - .28), rezultat

176
   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183