Page 172 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 172
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

programih gimnazije in srednjega strokovnega izobraževanja zniža na 2–3
%, v programih poklicnega izobraževanja pa na 6 %. Omenjeni odstotki
po poročanju fantov v vseh izobraževalnih programih vztrajajo tudi na te-
denski ravni doživljanja fizičnega nasilja. Na mesečni ravni omenjeno na-
silje doživlja približno 4–5 % deklet iz programov gimnazije in strokov-
nega izobraževanja ter 7 % deklet iz programov poklicnega izobraževanja.
Fizično nasilje na mesečni in tedenski ravni doživlja 0,6 % in 0,2 % deklet
iz gimnazijskih programov in 1,5 % ter 0,3 % deklet strokovnih srednješol-
skih programov. V poklicnih izobraževalnih programih omenjeno nasilje
na mesečni ravni doživlja približno 4 % deklet, na tedenski ravni pa 2 %.

% Dijaki/-inje so mu vzeli/-e ali uničili/-e moje stvari

Graf 5: Podatki o pogostosti doživljanja ekonomskega nasilja
po programu in spolu.

170
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177