Page 157 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 157
m. štraus ■ so v sloveniji učno najuspešnejši 15-letniki tudi najbolj zadovoljni ...

Dem_soc/08_zivljenjska_raven/18_08720_silc_zadovol_zivljen-
je/&lang=2 (pridobljeno 16. 8. 2017).

Statham, J., Chase, E. (2010) Childhood wellbeing: A brief over-
view. Loughborough: Childhood Wellbeing Research
Centre. www.researchgate.net/profile/June_Statham/pub-
lication/242676811_Childhood_Wellbeing _ A _brief_overview/
links/549bd87c0 cf2b80371372fc7.pdf (pridobljeno 16. 8. 2017).

Stegmüller, N., Bakračevič Vukman, K. (2012) Zadovoljstvo z življenjem v
povezavi s pozitivnim in negativnim čustvovanjem v srednji in pozni
odraslosti: Raziskava na slovenskem vzorcu odraslih. Anthropos 1, str.
31–54 .

Striegel-Moore, R.H., Dohm, F. A., Pike, K. M., Wilfley, D.E., Fairburn,
C.G. (2002) Abuse, bullying, and discrimination as risk factors for
binge eating disorder. The American Journal of Psychiatry 159 (11), str.
1902–1907.

Strmčnik, F. (2001). Didaktika. Osrednje didaktične teme. Ljubljana:
Razprave Filozofske fakultete.

Suldo, S.M. (2016) Promoting Student Happiness: Positive Psychology
Interventions in Schools. New York, NY: Guilford Press.

Šilih, G. (1961). Očrt splošne didaktike. Ljubljana: Državna založba
Slovenije.

Štraus, M. (2015) Regijske razlike v matematični pismenosti slovenskih
učenk in učencev in vpliv socialno-ekonomskega in kulturnega ozad-
ja. Šolsko polje 26 (3/4), str. 101–127.

Štraus, M., Markelj, N. (2011) Doseganje temeljnih in najvišjih ravni pis-
menosti slovenskih učenk in učencev v rezultatih raziskave PISA.
Sodobna pedagogika 62 (2), str. 158–198.

Štraus, M., Šterman Ivančič, K., Štigl, S. (ur). (2017) PISA 2015: nacionalno
poročilo s trendi dosežkov med leti 2006, 2012 in 2015 ter primeri nar-
avoslovnih nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Tepina, J. (2006) Devetletka buri duhove. Dnevnik 12. 7. 2006. Dostopno
na https://www.dnevnik.si/86539 (pridobljeno 16. 8. 2017).

TIMSS 2015 Eighth Grade Almanacs (2017). Dostopno na https://tims-
sandpirls.bc.edu/timss2015/international-database/ (pridobljeno 16.
8. 2017).

Topping, K. J. (2005) Trends in peer learning. Educational Psychology 25
(6), str. 631–645.

Townsend, L., Flisher, A.J. , Chikobvu, P., Lombard, C., King, G. (2008)
The relationship between bullying behaviours and high school

155
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162