Page 208 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 208
šolsko polje, letnik xxvii, številka 5–6
Ringrose, J. (2013) Postfeminist Education?: Girls and the Sexual Politics of

Schooling. London in New York: Routledge.
Ringrose, J. (2007) Successful Girls? Complicating Post-Feminist, Neoliberal

Discourses of Educational Achievement and Gender Equality. Gender
and Education 19 (4), str. 471–489.
Schiebinger, L (1999) Has Feminism Changed Science?. Cambridge in Lon­
don: Harvard University Press.
Šimenc, M., Kodelja, Z. (2016) Lifelong learning: from freedom to necessi­
ty. Creative education 7 (2), str. 1714-1721. http://www.scirp.org/Jour­
nal/PaperInformation.aspx?PaperID=69421, http://file.scirp.org/pdf/
CE_2016080314590031.pdf, (15. oktober 2016).
Truth Goodman, R. (2013) Gender Work. Feminism after Neoliberalism. New
York: Palgrave Macmillan.
Vendramin, V. (2012) Postfeminizem: nova doba, stare težave (in kaj to pome­
ni za vzgojo in izobraževanje). Šolsko polje 23 (5–6), str. 111–120.
Vendramin, V., Šribar, R. (2010) Onstran pozitivizma ali perspektive na
“novo” enakost med spoloma. Šolsko polje 21 (1–2), str. 157–169.
Vendramin, V. (2005) Šola za deklice: kurikularne spremembe in enakost v izo­
braževanj: zaključno poročilo ciljnega raziskovalnega programa “Konku­
renčnost Slovenije 2001–2006”. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Wilkins, A. (2012). Push and Pull in the Classroom: Competition, Gender,
and the Neoliberal Subject. Gender and Education 24 (7), str. 765–781.

206
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213