Page 258 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 258
šolsko polje, letnik xxxi, številka 3–4

she explored the association between personality, cognitive ability and
proneness to prejudice towards different social groups (i.e. generalised
prejudice). Dr. Matić Bojić is particularly interested in the development
of intercultural competencies and prejudice reduction within education-
al contexts.

Iva Odak
je diplomirala in doktorirala iz sociologije na Fakulteti za humanistične
in družbene vede Univerze v Zagrebu. Dela kot raziskovalna sodelavka
v Centru za raziskave in razvoj na področju vzgoje in izobraževanja na
Inštitutu za družboslovne raziskave v Zagrebu. V svoji doktorski diser-
taciji je raziskovala povezavo med družbenim položajem družine in izo-
braževalnimi dosežki ter izobraževalnimi odločitvami. Njeni raziskoval-
ni interesi vključujejo sociologijo izobraževanja, s poudarkom na socialni
razsežnosti izobraževanja in izobraževalnih neenakostih.

Iva Odak
holds a BA and PhD in Sociology from the Faculty of Humanities and
Social Sciences, University of Zagreb. She works as a research associate
at the Institute for Social Research – Zagreb, Centre for Educational
Research and Development. In her doctoral thesis, she explored the asso-
ciation between the social position of the family and educational achieve-
ment and educational choices. Her research interests include the sociolo-
gy of education, with an emphasis on the social dimension of education
and educational inequalities.

Nina Eliasson
je doktorica znanosti in višja predavateljica na področju naravoslovnega
izobraževanja na Univerzi Mid Sweden. Njen raziskovalni interes je pred-
vsem učenje in poučevanja naravoslovja, s posebnim poudarkom na vpra-
šanjih spola in mednarodnih primerjavah dosežkov učencev in učenk.
Leta 2017 je doktorirala z nalogo Komuniciranje šolske znanosti. Je stro-
kovna sodelavka raziskave TIMSS za področje naravoslovja na Švedskem.
Prav tako je bila med leti 2011–2016 strokovna sodelavka raziskave PISA
za področje naravoslovja in med 2011–2013 za področje reševanja proble-
mov. Je članica švedske ekipe projekta ROKA v ROKI.

Nina Eliasson
is a senior lecturer in Science Education at Mid Sweden University. Her
research interests are mainly science education and communication with
a special focus on gender issues and large-scale student assessments. Nina

256
   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263