Page 257 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 257
avtorji ■ authors

Mirta Mornar
je diplomirala in magistrirala iz psihologije na Fakulteti za humanistič-
ne in družbene vede Univerze v Zagrebu. Od marca 2018 je kot asistent-
ka raziskovalka zaposlena v Centru za raziskave in razvoj na področju
vzgoje in izobraževanja na Inštitutu za družboslovne raziskave v Zagrebu.
Sodelovala je v več nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projek-
tih, med drugim tudi v projektu ROKA v ROKI: socialne in čustvene
kompetence za nediskriminatorno in vključujočo skupnost (celostni pri-
stop). Njeni raziskovalni interesi vključujejo pedagoško psihologijo, zla-
sti socialno in čustveno učenje ter psihično blagostanje v izobraževalnem
kontekstu.

Mirta Mornar
holds a BA and MA in Psychology from the Faculty of Humanities and
Social Sciences, University of Zagreb. She has worked since March 2018
in the Centre for Educational Research and Development at the Institute
for Social Research in Zagreb as a research assistant. She has participated
in several national and international research projects, including Hand in
Hand: Social and Emotional Skills for Tolerant and Non-discriminative
Societies (A Whole School Approach). Her research interests encompass
educational psychology, particularly social and emotional learning and
well-being in an educational context.

Jelena Matić Bojić
je diplomirala, magistrirala in doktorirala iz psihologije na Fakulteti za
humanistične in družbene vede na Univerzi v Zagrebu. Zaposlena je kot
podoktorska raziskovalka v Centru za raziskave in razvoj na področju
vzgoje in izobraževanja na Inštitutu za družboslovne raziskave v Zagrebu.
Njeni raziskovalni interesi zajemajo pedagoško psihologijo, osebnost in
socialno psihologijo. V svoji doktorski disertaciji je raziskovala povezavo
med osebnostjo, kognitivnimi sposobnostmi in nagnjenostjo k predsod-
kom do različnih družbenih skupin (t. i. generalizirani predsodki). Še po-
sebej jo zanimata razvoj medkulturnih kompetenc in zmanjševanje pred-
sodkov v izobraževalnem kontekstu.

Jelena Matić Bojić
holds a BA, MA and PhD in Psychology from the Faculty of Humanities
and Social Sciences, University of Zagreb. She works as a postdoctoral fel-
low at the Institute for Social Research – Zagreb, Centre for Educational
Research and Development. Her research interests encompass education-
al psychology, personality and social psychology. In her doctoral thesis,

255
   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262