Page 240 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 240
šolsko polje, letnik xxxi, številka 3–4
po osamosvojitvi Slovenije, predstavljajo nepredstavljivo dragoceno pod-
lago za razmisleke o odnosu med znanostjo in politiko na področju vzgo-
je in izobraževanja danes in v času, ki sledi. Okrogla miza je v tem pogledu
prinesla mnogotera spoznanja, med katerimi naj izpostavimo nedokonč-
nost razmerij med znanostjo in politiko ter pomen družbenega in politič-
nega konsenza pri uvajanju šolskih reform. Nenazadnje je okrogla miza
prinesla tudi uvid v dragocenost kontinuiranega profesionalnega sode-
lovanja s somišljeniki, v krogu katerih je cenjeni kolega dr. Darko Štrajn
formalno zaključil svojo raziskovalno pot, ki pa se v resnici intenzivno
nadaljuje.
Vir
Pedagoški inštitut (2018) Predstavitev nagrajenca, dr. Darka
Štrajna,prejemnika Priznanja za življenjsko delo na področju razisko-
vanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018. Spletna stran: https://www.
pei.si/wp-content/uploads/2019/03/Strajn.pdf (pridobljeno 15.4.2020).
238
po osamosvojitvi Slovenije, predstavljajo nepredstavljivo dragoceno pod-
lago za razmisleke o odnosu med znanostjo in politiko na področju vzgo-
je in izobraževanja danes in v času, ki sledi. Okrogla miza je v tem pogledu
prinesla mnogotera spoznanja, med katerimi naj izpostavimo nedokonč-
nost razmerij med znanostjo in politiko ter pomen družbenega in politič-
nega konsenza pri uvajanju šolskih reform. Nenazadnje je okrogla miza
prinesla tudi uvid v dragocenost kontinuiranega profesionalnega sode-
lovanja s somišljeniki, v krogu katerih je cenjeni kolega dr. Darko Štrajn
formalno zaključil svojo raziskovalno pot, ki pa se v resnici intenzivno
nadaljuje.
Vir
Pedagoški inštitut (2018) Predstavitev nagrajenca, dr. Darka
Štrajna,prejemnika Priznanja za življenjsko delo na področju razisko-
vanja vzgoje in izobraževanja za leto 2018. Spletna stran: https://www.
pei.si/wp-content/uploads/2019/03/Strajn.pdf (pridobljeno 15.4.2020).
238