Page 216 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 216
šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4
ideologih ter voditeljih fundamentalističnih gibanj v ZDA. Ta del knji
ge se zaključi z zanimivo Applovo razpravo o »kulturni politiki šolanja
na domu«. V tem kontekstu avtor razgrne dileme, nasprotja in dinamiko
med pojmoma zasebnega in javnega.
Za zainteresirane bralce in bralke so zelo zanimivi tudi še trije se
stavni deli knjige. Najprej lahko preberemo besedilo Applovega nagovo
ra senatorjem ljubljanske univerze, v katerem je kajpak največ pozornosti
namenil procesom spreminjanja visokošolskega izobraževanja. Sledi ob
sežni intervju, v katerem je bil glavni izpraševalec Janez Krek, nekaj vpra
šanj pa so postavili tudi drugi udeleženci srečanja z Applom na Pedagoški
fakulteti v Ljubljani. Iz tega pogovora, poleg Applovih osvetljevanj nje
govih poglavitnih konceptov in stališč, lahko razberemo, kako vse je ta
kritični mislec edukacije povezan s slovenskim prostorom. Spremne bese
de Applovega dolgoletnega sodelavca Luisa Armanda Gandina vsekakor
ne kaže izpustiti pri branju te knjige, za katero lahko upamo, da bo med
slovenskimi teoretiki, učitelji in študenti utrdila emancipatorično misel o
vzgoji in izobraževanju.
Darko Štrajn
214
ideologih ter voditeljih fundamentalističnih gibanj v ZDA. Ta del knji
ge se zaključi z zanimivo Applovo razpravo o »kulturni politiki šolanja
na domu«. V tem kontekstu avtor razgrne dileme, nasprotja in dinamiko
med pojmoma zasebnega in javnega.
Za zainteresirane bralce in bralke so zelo zanimivi tudi še trije se
stavni deli knjige. Najprej lahko preberemo besedilo Applovega nagovo
ra senatorjem ljubljanske univerze, v katerem je kajpak največ pozornosti
namenil procesom spreminjanja visokošolskega izobraževanja. Sledi ob
sežni intervju, v katerem je bil glavni izpraševalec Janez Krek, nekaj vpra
šanj pa so postavili tudi drugi udeleženci srečanja z Applom na Pedagoški
fakulteti v Ljubljani. Iz tega pogovora, poleg Applovih osvetljevanj nje
govih poglavitnih konceptov in stališč, lahko razberemo, kako vse je ta
kritični mislec edukacije povezan s slovenskim prostorom. Spremne bese
de Applovega dolgoletnega sodelavca Luisa Armanda Gandina vsekakor
ne kaže izpustiti pri branju te knjige, za katero lahko upamo, da bo med
slovenskimi teoretiki, učitelji in študenti utrdila emancipatorično misel o
vzgoji in izobraževanju.
Darko Štrajn
214