Page 185 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 185
m. hmelak in a. oprešnik ■ odraščanje v potrošniški družbi

Moore, E. S. (1993). Sociologija: Ključni pojmi in dejstva, Ljubljana:
Znanstveno in politično središče.

Palmer, E. L. in Young, B. M. (2003). The Faces of Televisual Media:
Teaching, Violence, Selling to Children, New Jersey: Lawrence Erlbaum
Associates.

Počkar, M., Andolšek, S., Popit, T. in Barle Lakota, A. (2009). Uvod v socio-
logijo. Ljubljana: DZS.

Prosenc, K. (2005). Vloga oglaševanja v življenju predšolskih otrok. Diplomsko
delo, Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.

Rodhain, A. (2006). Brands and the Identification Process of Children.
Advances in Consumer Research, 33, 549–555.

Schor, J. (2004). Born to buy: the commercialized child in the new consumer
culture, New York: Scribner.

Solomon, M. R., Bamossy, G. J. in Askegaardis, S. in Hogg, M. K. (2010).
Consumer Behaviour: A European Perspective. England: Prentice Hall
Europe.

Strasburger, V., Wilson, B. J. in Jordan, A. B. (2009). Children, adolescents
and the media. Los Angeles: Sage Publications.

Žižek, S. (2010). Od kod čustveni kapitalizem? V Illouz, E. (ur.), Hladne
intimnosti: oblikovanje čustvenega kapitalizma (137-149). Ljubljana:
Krtina.

183
   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190