Page 245 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 245
orji/Authors
Klaudija Šterman Ivančič
je kot raziskovalka zaposlena na Pedagoškem inštitutu. Od leta 2016 je
nacionalna koordinatorica Programa mednarodne primerjave dosežkov
učencev (PISA). Raziskovalno se ukvarja s proučevanjem motivacijskih,
socialnih in situacijskih dejavnikov učnih dosežkov v mednarodnih in
nacionalnih primerjavah.
Klaudija Šterman Ivančič
is a researcher at the Educational Research Institute. From 2016 on, she
is also a National project manager for PISA. Her research interest in
cludes the achievement results in different areas of literacy in large-scale
assessment studies and their linkage to personality, motivational, be
havioural and socio-emotional predictors in national and international
comparisons.
Melita Puklek Levpušček
je redna profesorica za pedagoško psihologijo na Oddelku za psihologijo
Filozofske fakultete v Ljubljani. Poučuje predmete psihologija za učitelje,
didaktika psihologije in psihologija učenja in pouka, v znanstvenem delu
pa se ukvarja s študijsko motivacijo, aktivnimi pristopi k poučevanju in ra
zvojnimi značilnostmi mladih na prehodu v odraslost.
Melita Puklek Levpušček
is a full professor of educational psychology at the Department of
Psychology of the Faculty of Arts in Ljubljana. She teaches courses in psy
chology for teachers, didactics of psychology and psychology of learning
Izvirni znanstveni članek ◆ Original Research Paper 243
https://doi.org/10.32320/1581-6044.31(1-2)243-stran
Klaudija Šterman Ivančič
je kot raziskovalka zaposlena na Pedagoškem inštitutu. Od leta 2016 je
nacionalna koordinatorica Programa mednarodne primerjave dosežkov
učencev (PISA). Raziskovalno se ukvarja s proučevanjem motivacijskih,
socialnih in situacijskih dejavnikov učnih dosežkov v mednarodnih in
nacionalnih primerjavah.
Klaudija Šterman Ivančič
is a researcher at the Educational Research Institute. From 2016 on, she
is also a National project manager for PISA. Her research interest in
cludes the achievement results in different areas of literacy in large-scale
assessment studies and their linkage to personality, motivational, be
havioural and socio-emotional predictors in national and international
comparisons.
Melita Puklek Levpušček
je redna profesorica za pedagoško psihologijo na Oddelku za psihologijo
Filozofske fakultete v Ljubljani. Poučuje predmete psihologija za učitelje,
didaktika psihologije in psihologija učenja in pouka, v znanstvenem delu
pa se ukvarja s študijsko motivacijo, aktivnimi pristopi k poučevanju in ra
zvojnimi značilnostmi mladih na prehodu v odraslost.
Melita Puklek Levpušček
is a full professor of educational psychology at the Department of
Psychology of the Faculty of Arts in Ljubljana. She teaches courses in psy
chology for teachers, didactics of psychology and psychology of learning
Izvirni znanstveni članek ◆ Original Research Paper 243
https://doi.org/10.32320/1581-6044.31(1-2)243-stran