Page 245 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 245
orji/Authors

Klaudija Šterman Ivančič
je kot raziskovalka zaposlena na Pedagoškem inštitutu. Od leta 2016 je
nacionalna koordinatorica Programa mednarodne primerjave dosežkov
učencev (PISA). Raziskovalno se ukvarja s proučevanjem motivacijskih,
socialnih in situacijskih dejavnikov učnih dosežkov v mednarodnih in
nacionalnih primerjavah.

Klaudija Šterman Ivančič
is a researcher at the Educational Research Institute. From 2016 on, she
is also a National project manager for PISA. Her research interest in­
cludes the achievement results in different areas of literacy in large-scale
assessment studies and their linkage to personality, motivational, be­
havioural and socio-emotional predictors in national and international
comparisons.

Melita Puklek Levpušček
je redna profesorica za pedagoško psihologijo na Oddelku za psihologijo
Filozofske fakultete v Ljubljani. Poučuje predmete psihologija za učitelje,
didaktika psihologije in psihologija učenja in pouka, v znanstvenem delu
pa se ukvarja s študijsko motivacijo, aktivnimi pristopi k poučevanju in ra­
zvojnimi značilnostmi mladih na prehodu v odraslost.

Melita Puklek Levpušček
is a full professor of educational psychology at the Department of
Psychology of the Faculty of Arts in Ljubljana. She teaches courses in psy­
chology for teachers, didactics of psychology and psychology of learning

Izvirni znanstveni članek ◆ Original Research Paper 243
https://doi.org/10.32320/1581-6044.31(1-2)243-stran
   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250