Page 248 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 248
šolsko polje, letnik xxxi, številka 1–2

University of Ljubljana). Her research focuses on the physical and motor
development of children and their physical activity.

Paul Stubbs
je angleški sociolog in višji raziskovalec na Ekonomskem inštitutu v
Zagrebu. Njegovi glavni raziskovalni interesi se osredotočajo na social­
no zaščito in socialno vključenost v postjugoslovanskem prostoru, civilne
družbe in družbena gibanja ter prenos politik. Trenutno se ukvarja z raz­
iskovanjem zgodovinskih vidikov socialistične Jugoslavije, socialnih pra­
vic in gibanja neuvrščenih.

Paul Stubbs
is an English sociologist and senior researcher at the Institute of Economics
in Zagreb, Croatia. His main research interests focus on social protec­
tion and social inclusion in the post-Yugoslav space; civil society and so­
cial movements and policy transfer. He is currently researching the his­
torical aspects of socialist Yugoslavia, social rights and the non-aligned
movement.

Lucija Klun
je magistrirala iz sociologije kulture na Filozofski fakulteti UL, trenutno
pa pripravlja doktorsko disertacijo na Oddelku za socialno pedagogiko na
Pedagoški fakulteti UL. Zaposlena je kot mlada raziskovalka na Inštitutu
za slovensko izseljenstvo in migracije na Znanstvenoraziskovalnem centru
Slovenske akademije znanosti in umetnosti.

Lucija Klun
has acquired a Masters degree in Sociology of Culture at the Faculty of
Arts and he is currently working on a PHD at the department of Social
Pedagogy at the Faculty of Education University of Ljubljana. She works
as a young researcher at the Slovenian Migration Institute at the Research
Centre of the Slovenian Academy of Sciences and Arts.

Matej Rovšek
je ravnatelj Centra Janeza Levca Ljubljana (CJL). Na skorajda celotni po­
klicni poti se posveča vzgoji in izobraževanju otrok ter mladostnikov s
posebnimi potrebami, predvsem z motnjo v duševnim razvojem in avtiz­
mom. S svojimi sodelavci je razširil delovanje CJL na področja socialnega
vključevanja učencev, zaposlovanja oseb z motnjami v duševnem razvoju
in izobraževanja strokovnjakov, ki delujejo na področju vzgoje in izobra­
ževanja otrok s posebnimi potrebami. V zadnjih letih preučuje spremembe

246
   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252