Page 53 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 53

do razvoja digitalne strategije šole preko vrednotenja obstoječih digitalnih praks
            Taggart, G. L., in Wilson, A. P. (2005). Promoting reflective thinking in tea-
                 chers. Thousand Oak, CA: Corwin Press. https://openlibrary.org/books/
                 OL3299579M/Promoting_reflective_thinking_in_teachers
            Verschaeve, S., De Mets, J., Van Avermaet, P., Ślusarczyk, M., Woźniak, M.,
                 Majerska, U., Pustułka, P., Balduzzi, L., Lazzari, A., Dalledonne Vandini,
                 C., in Furieri, L. (2020). Toolbox: Outlines for using video analysis and
                 video coaching as a tool for professionalizing ECEC workforce and tra-
                 ining future ECEC professionals. Outcome of the TRACKs project2.
            Vizek-Vidović, V. (ur.) (2011). Učitelji i njihovi mentori. IDIZ.




















































                                                                               53
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58