Page 225 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 225

predstavitve avtorjev_ic ■ authors
            pri pedagoškem procesu in raziskovalnih projektih (Erasmus KA2). Nje-
            no raziskovanje se osredotoča na preprečevanje internaliziranih mo-
            tenj pri mladostnikih, participativne raziskovalne pristope in inkluzivno
            izobraževanje.
            Franziska Reitegger is a university assistant and PhD candidate at the Uni-
            versity of Graz. She holds a Master of Science in Inclusive Education and is
            actively involved in teaching and research projects (Erasmus KA2). Her re-
            search focuses on the prevention of internalized disorders in youth, partic-
            ipatory research approaches, and inclusive education.


            Dr. Johanna Amalia Robinson je interdisciplinarna raziskovalka s poudar-
            kom na občanski znanosti v okoljskih vedah, vključno s kakovostjo  zraka
            in z opraševalci. Občansko znanost je izvajala v celotni izobraževalni ver-
            tikali in ustvarila učna gradiva, ki približajo znanstvene tematike ljudem.
            Njene raziskovalne teme v zadnjih desetih letih pokrivajo družbeni vidik
            državljanske znanosti, izobraževalne priložnosti, opolnomočenje in ve-
            denjske spremembe udeležencev ter iskanje ravnovesja med vzajemnimi
            koristmi za udeležence in raziskovalce. Dokumentira proces projektov ob-
            čanske znanosti in deli dobre prakse za reševanje izzivov, ki vplivajo na
            udeležence.
            Dr. Johanna Amalia Robinson is an interdisciplinary researcher speciali-
            zing in environmental citizen science, with a focus on air quality and pol-
            linators. She has implemented citizen science activities across the entire
            educational vertical and developed learning materials to enhance public
            understanding of science. Over the past ten years, her research has explo-
            red the social dimensions of citizen science, including educational oppor-
            tunities, participant empowerment and behavior change, and achieving a
            balance of mutual benefits for both participants and researchers. She also
            documents the processes involved in citizen science projects and shares
            best practices for addressing challenges faced by participants.


            Marija Ropič Kop je zaposlena na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru
            kot docentka za specialno didaktiko (podpodročje slovenski jezik in knji-
            ževnost). Pri svojem delu se posveča začetnemu opismenjevanju v predšol-
            skem obdobju, opismenjevanju učencev v osnovni šoli, branju in pisanju.
            Zadnja leta raziskuje zmožnost glasovnega zavedanja v predšolskem ob-
            dobju in v prvem razredu ter predznanje branja in pisanja pred sistematič-
            nim opismenjevanjem. Pozornost je posvečala tudi preučevanju korelacij


                                                                              225
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230