Page 220 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 220
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
framework of education for sustainable development, and forest commons
– a phenomenon of long-term rational resource management.
Petra Bozovičar je diplomirana socialna pedagoginja. Kot raziskovalka na
Pedagoškem inštitutu sodeluje v nacionalnih in mednarodnih projektih,
ki se osredotočajo na partnerstvo s starši, mehek prehod otrok iz vrtca v
osnovno šolo ter uporabo različnih reflektivnih metod. Na omenjene teme
izvaja tudi seminarje in delavnice, s katerimi se podpira profesionalni raz-
voj strokovnih delavcev v vrtcih in osnovnih šolah.
Petra Bozovičar holds a bachelor’s degree in Social Pedagogy from the Fac-
ulty of Education, University of Ljubljana. As a researcher, she is involved
in national and international projects focused on partnerships with par-
ents, the transition from preschool to primary school, and implementing
various reflective methods into practice. She conducts trainings and work-
shops on these topics, aiming to support the professional development of
ECEC (Early Childhood Education and Care) professionals.
Doc. dr. Anton Gradišek je doktoriral iz fizike trdne snovi v Ljubljani. Kas-
neje se je začel ukvarjati tudi z umetno inteligenco. Njegova področja zani-
manja so jedrska magnetna resonanca, tekoči kristali, materiali za shranje-
vanje vodika, umetna inteligenca v medicini in biologiji ter čmrlji. Ukvarja
se tudi s komuniciranjem o znanosti.
Doc. dr. Anton Gradišek earned his PhD in solid-state physics in Ljubljana.
Since then, he has also been active in the field of artificial intelligence. His
research areas include nuclear magnetic resonance, liquid crystals, hydro-
gen storage materials, AI in medicine and biology, and bumblebees. Addi-
tionally, he is active in science communication.
Raziskovalno delo dr. Katarine Grom se nanaša na analize kurikularnih
zasnov na področju (pred)opismenjevanja ter preučevanja stališč vzgojitel-
jev in učiteljev do zgodnje ter začetne pismenosti. Kot članica predmetno
razvojne skupine za pripravo učnega načrta za razredni pouk sodeluje pri
snovanju novega učnega načrta na področju slovenščine za prvo vzgojno-
-izobraževalno obdobje. Posebno raziskovalno pozornost namenja ver-
tikalnemu razvijanju zgodnje in začetne pismenosti ter vpeljevanju vse-
binskega in strukturnega modela začetnega opismenjevanja otrok prvega
razreda v osnovni šoli z integrativno metodo. Je zagovornica kakovostne
220