Page 228 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 228

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            Maribor, where she is researching the adaptation of literary texts for stu-
            dents with speech and language disorders.

            Michaela Wright je magistrica psihologije (smer razvojna in pedagoška psi-
            hologija) in doktorska kandidatka na področju inkluzivnega izobraževa-
            nja. Dela kot projektna asistentka na Raziskovalnem centru za inkluziv-
            no izobraževanje Univerze v Gradcu, kjer aktivno sodeluje pri pedagoškem
            procesu in raziskovalnih projektih (Erasmus KA2 in KA3). Njeno razisko-
            vanje vključuje preučevanje čuječnosti, rezilientnosti in iskanja pomoči ter
            njihove vloge pri spodbujanju duševnega zdravja mladostnikov.
            Michaela Wright holds a Master of Science in Psychology, with a speciali-
            zation in developmental and educational psychology, and is a PhD candi-
            date in Inclusive Education. She works as a project assistant at the Research
            Center for Inclusive Education at the University of Graz, where she is ac-
            tively involved in teaching and research projects (Erasmus KA2 and KA3).
            Her research focuses on mindfulness, resilience, and help-seeking behav-
            iour, and their role in promoting adolescent mental health.


            Joca Zurc (1977) je trikratna doktorica znanosti in izredna profesorica na
            področju pedagoške metodologije ter pedagoških vidikov kineziološke
            znanosti na Oddelku za pedagogiko Filozofske fakultete Univerze v Ma-
            riboru. Raziskovalno in pedagoško se ukvarja s področjem kvalitativnega,
            kvantitativnega ter kombiniranega raziskovanja v pedagogiki in družbenih
            vedah, z ocenjevanjem veljavnosti in kakovosti raziskav, s pomenom gibal-
            ne aktivnosti in zdravega življenjskega sloga za učenčev vsestranski razvoj,
            dobro počutje ter uspešnost v šoli in z etičnimi vidiki vzgojno-izobraževal-
            nega dela z mladimi nadarjenimi športniki. Je članica programske skupine
            in več mednarodnih projektov, kjer trenutno največ sodeluje z raziskovalci
            na Finskem, Norveškem in Japonskem.
            Joca Zurc (1977) holds three doctoral degrees and is an associate professor
            of Methodology of Pedagogical Research and Pedagogical Aspects of Kine-
            siology at the Department of Pedagogy, Faculty of Arts, University of Mar-
            ibor. Her research and teaching interests include qualitative, quantitative,
            and mixed research methodologies in pedagogy and the social sciences, as-
            sessment of research validity and quality, the significance of physical activ-
            ity and a healthy lifestyle for the holistic development, well-being, and ac-
            ademic performance of students, as well as the ethical aspects of educating
            young talented athletes. She is a member of a research program and several


            228
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233