Page 222 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 222
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
članica uredniškega odbora Založbe Pedagoškega inštituta, članica Sveta
EERE (European Educational Research Association) in zduženja INASED
(International Association of Educators).
Ana Kozina holds a PhD in psychology and is the head of the Centre for
Evaluation Studies at the Educational Research Institute. Her research fo-
cuses on developmental and educational psychology, with an emphasis on
the social and emotional aspects of learning and teaching, placed within a
broader national and international educational research context. She is a
member of the Educational Sciences research program, serves on the edito-
rial board of the Educational Research Institute Press, and represents Slo-
venia on the EERA Council (European Educational Research Association)
and in INASED (International Association of Educators).
Doc. dr. Andreja Kozmus je zaposlena na Oddelku za pedagogiko Filozof-
ske fakultete Univerze v Mariboru. Njeno znanstvenoraziskovalno delo je
usmerjeno v področje vključevanja ranljivih skupin otrok (otroci s poseb-
nimi potrebami, priseljenci, udeleženci medvrstniškega nasilja) v šolski
prostor. V okviru znanstvenega dela se ukvarja še z aktualno pedagoško-
-sociološko problematiko in z vzgojno-izobraževalnimi strategijami, tudi
s področja digitalizacije in trajnostnega razvoja. Izsledke svojih raziskav
predstavlja na domačih in mednarodnih znanstvenih konferencah ter ob-
javlja v znanstvenih revijah in monografijah.
Doc. dr. Andreja Kozmus is employed at the Department of Pedagogy at the
Faculty of Arts, University of Maribor. Her scientific research focuses on
the inclusion of vulnerable groups of children (children with special needs,
immigrants, participants in peer violence) in the school environment. As
part of her scientific work, she also addresses current pedagogical-socio-
logical issues and educational strategies, including those related to digital-
ization and sustainable development. She presents her research findings at
national and international scientific conferences and publishes them in sci-
entific journals and monographs.
Mateja Mlinar je diplomirana medjezikovna posrednica ter magistrica pro-
fesorica zgodnjega učenja. Kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu sode-
luje pri nacionalnih in mednarodnih projektih, ki se osredotočajo na vklju-
čevanje ranljivih skupin otrok v predšolsko in osnovnošolsko izobraževanje,
medgeneracijsko povezovanje ter mehek prehod otrok iz vrtca v osnov-
no šolo. Na omenjene teme izvaja tudi seminarje in delavnice, s katerimi
222