Page 120 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 120

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
            zdravju med učenci_kami. Na ta način se namreč morda učenci_ke laž-
            je povežejo s predstavljenimi vsebinami in hkrati vrstnike zaznajo kot
            vir podpore, oboje pa sta ključna elementa pri krepitvi duševnega zdrav-
            ja mladostnikov_c.
                 Nadalje rezultati glede pripravljenosti učencev_k za sodelovanje pri
            informativnih videoposnetkih kažejo, da jih skoraj polovica izraža priprav-
            ljenost za sodelovanje (več kot polovica pa ne), medtem ko pripravljenost
            vrstnikov ocenjujejo nižje. To predstavlja priložnost za vse, ki se ukvarjajo s
            promocijo duševnega zdravja mladih, da izkoristijo to pripravljenost za so-
            delovanje pri ustvarjanju izobraževalnih vsebin ter tako spodbujajo opol-
            nomočenje učencev_k in prevzemanje odgovornosti za pobude na področ-
            ju duševnega zdravja v njihovih okoljih.
                 Pri sami pripravi vsebin smo v programu ugotovitvam sledili na ta na-
            čin, da so strokovne vsebine v videoposnetkih predstavljali strokovnjaki_
            nje (npr. raziskovalka, psihologinja in psihoterapevtka; slika 10), hkrati pa
            smo v program vključili tudi osebne zgodbe mladih, ki so podelili svoje iz-
            kušnje glede določene teme (sliki 11 in 12).

























                 Slika 11: Čuječnost – primer osebne zgodbe učenke












            120
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125