Page 190 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 190
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: digitalizacija vzgoje in izobr aževanja ...

Sposoben/-na sem oblikovati široko soci- Skupaj Ženske Moški MW U (p)
alno mrežo. (n = 171) (n = 78) (n = 93)
Imam občutek dolgoročne varnosti (npr.: M SD M SD M SD 1823,000
imam izdelan rezervni načrt). 2,84 0,54 2,84 0,25 2,84 0,75 (0,468)
Poleg športa lahko razvijam tudi dru- 2,64 0,81 2,62 0,34 2,64 0,99 1835,000
ge interese. 2,95 0,42 2,97 0,21 2,94 0,53 (0,501)
Primanjkuje mi časa za počitek ali okre- 2,41 1,09 2,28* 0,39 2,51 1,24 1881,000
vanje.* (0,643)
Doživljam časovni pritisk zaradi števil- 2,89 0,48 2,75* 0,26 3,00 0,56 1447,500
nih obveznosti (npr. v šoli, športu, zaseb- (0,011)
nem življenju).* 2,31 1,14 2,07* 0,48 2,50 1,23
Doživljam napetosti med dvojno kariero 1,49 1,35 2441,000
in zasebnim življenjem.* 2,78 0,86 (0,410)
2,69 1,02
Imam finančne težave ali skrbi. 1,42 1,16 1,28 0,74 3,07 0,53 1475,000
2,89 0,63 (0,022)
Zaradi natrpanega urnika zamujam veli- 2,69 0,7 2,54* 0,33 1889,000
ko družabnih dejavnosti.* 3,04 0,77 (0,679)
1752,500
Doživljam napetost med vlogo športni- 2,51 0,97 2,27* 0,44 3,27 0,45 (0,026)
ka/-ce in dijaka/-inje.* 1652,500
3,67 0,21 (0,009)
Šola mi zagotavlja potrebno prožnost, da 3,16 0,47 3,31* 0,14 3,42 0,45 1856,500
lahko združujem šolo s športom.* (0,016)
1952,500
Podpora, ki jo prejemam, mi pomaga oh- 2,96 0,52 3,04 0,18 (0,898)
ranjati duševno zdravje in dobro počutje.
2356,500
Športno okolje mi zagotavlja potreb- 3,03 0,67 3,04 0,18 (0,389)
no prožnost, da lahko šport usklajujem
s šolo. 2438,000
(0,389)
Čutim, da imam dovolj podpore pri spre- 0,1
jemanju odločitev glede svoje dvojne ka- 3,28 0,39 3,34 1952,500
riere. (0,898)
2004,500
Moji bližnji (družina, prijatelji) me pod- 3,69 0,12 3,72 0,05 (0,764)
pirajo pri dvojni karieri.

Moj trener me podpira pri dvojni karieri. 3,44 0,37 3,49 0,09

Opomba. * Razlika med skupinama je statistično značilna (p < 0,05).

V tabeli so ločeno po stolpcih prikazane tudi povprečne vrednosti, ki
so jih na posameznih trditvah dosegle dijakinje športnice oz. dijaki špor-
tniki, in razpršitev (SD) teh podatkov. Primerjava med spoloma glede na
povprečni skupni rezultat vprašalnika (oz. splošne izkušnje z dvojno kari-
ero) in posamezne tri kategorije izkušenj z dvojno kariero (tj. kompetence
in koristi dvojne kariere, negativne izkušnje z dvojno kariero in podpor pri
dvojni karieri) je grafično prikazana na Sliki 8.

190
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195