Page 16 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 16
obalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi

2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot
o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji nameni-
li posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvoj-
no-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompeten-
ce kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in
globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Let-
nega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Re-
publike Slovenije v letih 2021 in 2022.

Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih
učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju,
hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih poli-
tik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost po-
sameznika in celotne družbe.

16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21