Page 12 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 12
obalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi

95 Tabela 12: Globalne kompetence kot napovednik dosežkov iz branja
v raziskavi PISA (2018)

96 Tabela 13: Globalne kompetence kot napovednik dosežkov
iz matematike v raziskavi PISA (2018)

97 Tabela 14: Globalne kompetence kot napovednik dosežkov
iz naravoslovja v raziskavi PISA (2018)

99 Tabela 15: Zaznano zavedanje o globalnih vprašanjih kot napovednik
odzivnosti na globalna vprašanja, zaznane samoučinkovitosti
pri pojasnjevanju globalnih vprašanj in odnosa do priseljencev

101 Tabela 16: Priložnosti za usvajanje globalnih kompetenc v šoli

20 Slika 1: Analitični model preučevanja
64 Slika 2: Dimenzije globalnih kompetenc
75 Slika 3: Razumevanje perspektive drugih v raziskavi PISA (2018)

po državah
76 Slika 4: Spretnost miselnega prilagajanja učencev in učenk v raziskavi

PISA (2018) po državah
77 Slika 5: Zavedanje učencev o globalnih vprašanjih v raziskavi PISA

(2018) po državah
79 Slika 6: Zaznana samoučinkovitost pri pojasnjevanju globalnih

vprašanj v raziskavi PISA (2018) po državah
80 Slika 7: Odzivnost na globalna vprašanja v raziskavi PISA (2018)

po državah
81 Slika 8: Spretnost medkulturne komunikacije učencev in učenk

v raziskavi PISA (2018) po državah
82 Slika 9: Zaznavanje diskriminatornega vedenja učiteljev v raziskavi

PISA (2018) po državah

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17