Page 11 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 11
Kazalo tabel in slik
56 Tabela 1: Globalno znanje, spretnosti, stališča in vrednote
glede na mednarodne pobude
74 Tabela 2: Globalne kompetence slovenskih 15-letnikov
v primerjavi z vrstniki iz držav OECD
84 Tabela 3: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po spolu
85 Tabela 4: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po izobraževalnem programu
86 Tabela 5: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na priseljensko ozadje
88 Tabela 6: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na socialno-ekonomsko ozadje
89 Tabela 7: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz branja v raziskavi PISA
90 Tabela 8: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA
91 Tabela 9: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA
93 Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
94 Tabela 11: Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih
kompetenc učencev in učenk
11
56 Tabela 1: Globalno znanje, spretnosti, stališča in vrednote
glede na mednarodne pobude
74 Tabela 2: Globalne kompetence slovenskih 15-letnikov
v primerjavi z vrstniki iz držav OECD
84 Tabela 3: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po spolu
85 Tabela 4: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po izobraževalnem programu
86 Tabela 5: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na priseljensko ozadje
88 Tabela 6: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na socialno-ekonomsko ozadje
89 Tabela 7: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz branja v raziskavi PISA
90 Tabela 8: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA
91 Tabela 9: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA
93 Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
94 Tabela 11: Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih
kompetenc učencev in učenk
11