Page 11 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 11
Kazalo tabel in slik

56 Tabela 1: Globalno znanje, spretnosti, stališča in vrednote
glede na mednarodne pobude

74 Tabela 2: Globalne kompetence slovenskih 15-letnikov
v primerjavi z vrstniki iz držav OECD

84 Tabela 3: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po spolu

85 Tabela 4: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) ločeno po izobraževalnem programu

86 Tabela 5: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na priseljensko ozadje

88 Tabela 6: Globalne kompetence učencev in učenk v raziskavi PISA
(2018) glede na socialno-ekonomsko ozadje

89 Tabela 7: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz branja v raziskavi PISA

90 Tabela 8: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz matematike v raziskavi PISA

91 Tabela 9: Globalne kompetence učencev in učenk z najnižjimi
in najvišjimi dosežki pri preizkusu iz naravoslovja v raziskavi PISA

93 Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
94 Tabela 11: Občutek pripadnosti šoli kot napovednik globalnih

kompetenc učencev in učenk

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16