Page 416 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 416
njem (Z = –4,07; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in sre-
dnja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,40; p = 0,001); vsi ostali p > 0,003.
Najnižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo gi-
mnazija z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, gimnazija
z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, slednji ima-
ta enako povprečje, nato srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, osnovna
šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna
šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Odnosna viktimizacija (χ2(9) = 66,08; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –6,17; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,30; p < 0,001),
osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem
(Z = –4,37; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem (Z = –4,54; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem
in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,72; p < 0,001), osnovna šola
z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,19; p = 0,001), gi-
mnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna z visokim tveganjem (Z = –4,26; p
416 < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tvega-
njem (Z = –3,65; p < 0,001); srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja
poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,66; p < 0,001), srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,86;
p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem (Z = –3,79; p < 0,001); vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje
ima gimnazija z nizkim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem, nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim
tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim
tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z
visokim tveganjem.

Spletno nasilje (χ2(9) = 35,40; p < 0,001): gimnazija z nizkim tveganjem in
srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,44; p = 0,001), gimnazija z
visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,82;
p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z nizkim tve-
ganjem (Z = –3,26; p = 0,001); nižja poklicna šola z nizkim tveganjem in niž-
ja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,20; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002.
Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, sledijo srednja
strokovna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z visokim tveganjem, sre-
dnja poklicna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tve-
ganjem, slednji imata enako povprečje, nato gimnazija z visokim tveganjem,
osnovna šola z nizkim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem, zadnji ome-
njeni z enakim povprečjem, nato srednja poklicna šola z visokim tveganjem in
nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421