Page 415 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 415
la z visokim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem, osnovna 415
šola z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Telesna viktimizacija (χ2(9) = 148,89; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –8,76; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –5,08; p < 0,001),
osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,95; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem (Z = –7,83; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem
in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,40; p = 0,001), osnovna šo-
la z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –7,23; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,86;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z viso-
kim tveganjem (Z = –6,81; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in gimna-
zija z visokim tveganjem (Z = –3,34; p = 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem
in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,53; p < 0,001), gimnazija
z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –6,27; p
< 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tvega-
njem (Z = –5,19; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja strokovna
šola z visokim tveganjem (Z = –3,89; p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem
in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,84; p < 0,001), gimnazija
z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,49; p <
0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z
visokim tveganjem (Z = –4,68; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –6,47; p < 0,001), sre-
dnja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tvega-
njem (Z = –5,52; p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tveganjem in srednja
poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,19; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Naj-
nižje povprečje ima srednja strokovna šola z visokim tveganjem, sledijo gim-
nazija z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja poklicna
šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem, osnovna
šola z visokim tveganjem, nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, osnovna šo-
la z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem in nazadnje
nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Besedna viktimizacija (χ2(9) = 75,85; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –6,68; p < 0,001), osnovna šola z niz-
kim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,33; p < 0,001), osnov-
na šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z =
–4,44; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z
visokim tveganjem (Z = –6,40; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in
srednja poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,89; p < 0,001), osnovna šo-
la z visokim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,55; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tvega-


   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420