Page 414 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 414
kim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z viso-
kim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Odnosno nasilje (χ2(9) = 60,61; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,29; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,95; p < 0,001),
osnovna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z
= –3,35; p = 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna z viso-
kim tveganjem (Z = –4,31; p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja po-
klicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,78; p < 0,001), gimnazija z visokim tve-
ganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,17; p < 0,001), srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tvega-
njem (Z = –3,49; p < 0,001), srednja strokovna šola z nizkim tveganjem in nižja
poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,91; p < 0,001), srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,64;
p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z
visokim tveganjem (Z = –5,20; p < 0,001), srednja poklicna šola z nizkim tvega-
njem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,58; p < 0,001), nižja po-
414 klicna šola z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z =
–3,35; p = 0,001); vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola
z nizkim tveganjem, sledijo srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gim-
nazija z nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem, slednji imata ena-
ko povprečje, nato osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola
z nizkim tveganjem, zadnji omenjeni dve z enako aritmetično sredino, nadalje
osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem
in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Viktimizacija (χ2(9) = 90,10; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –7,00; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,37; p < 0,001), osnovna šola
z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,67; p
< 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –6,88; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,32; p < 0,001), osnovna šola z visokim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,10; p < 0,001), osnovna šola
z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –4,70;
p < 0,001), gimnazija z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –3,49; p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem
in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,55; p < 0,001), srednja stro-
kovna šola z visokim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z
= –3,25; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja strokov-
na šola z visokim tveganjem, sledijo gimnazija z nizkim tveganjem, gimnazija z
visokim tveganjem, srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja strokov-
na šola z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, osnovna

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419