Page 206 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 206
ANOVA za empatično skrb, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva in
čuječnost:
Pri vseh normalno porazdeljenih spremenljivkah se je izkazalo, da razlike med
skupinami niso statistično značilne (vsi p > 0,109).

12.0 Država rojstva učenec_ka, mama, oče

Ker se večina spremenljivk ni porazdeljevala normalno, smo izvedle Mann-W-
hitneyjev test (poročanje vsakega je razvidno za spremenljivkami v oklepa-
ju). V prvem merjenju se je normalno porazdeljevala spremenljivka čuječnost
(pri učencu_ki, mami in očetu), v drugem merjenju spremenljivka anksioznost
(pri učencu_ki, mami in očetu), v tretjem merjenju spremenljivka čuječnost (le
pri mami), ter v četrtem merjenju spremenljivki anksioznost in čuječnost (pri
učencu_ki, mami in očetu).

12.1 Razvojni viri

206

Prvo merjenje

Tabela 221: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta v prvem
merjenju

Učenec_ka Mati Oče

Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 3,11 0,54 3,18 0,56 3,10 0,56 3,12 0,54 3,12 0,54 3,11 0,55

Zunanji viri Opolnomočenje 3,41 0,45 3,42 0,51 3,36 0,53 3,42 0,44 3,42 0,45 3,39 0,49
Meje in pričakovanja 3,11 0,45 3,23 0,48 3,14 0,49 3,12 0,45 3,12 0,45 3,14 0,49

Konstruktivna raba časa 2,58 0,56 2,71 0,63 2,61 0,65 2,58 0,56 2,58 0,56 2,63 0,63

Zavezanost učenju 3,03 0,46 3,22 0,51 3,09 0,55 3,04 0,45 3,04 0,46 3,10 0,53

Notranji viri Pozitivne vrednote 3,20 0,41 3,35 0,45 3,26 0,47 3,20 0,40 3,20 0,41 3,26 0,46
Socialne spretnosti 3,12 0,45 3,26 0,54 3,21 0,50 3,12 0,45 3,12 0,45 3,21 0,49

Pozitivna identiteta 2,97 0,60 3,18 0,62 3,04 0,65 2,98 0,60 2,98 0,60 3,06 0,62

Meje in pričakovanja: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva
učenca (Z = –1,72; p = 0,002), in sicer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce
iz drugih držav.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211