Page 208 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 208
Učenec_ka Mati Oče
Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Zavezanost učenju 2,99 0,49 3,07 0,47 2,99 0,49 3,03 0,47 2,99 0,49 3,05 0,46
Pozitivne vrednote
Socialne spretnosti 3,15 0,43 3,30 0,44 3,14 0,43 3,27 0,40 3,15 0,43 3,24 0,40
Pozitivna identiteta
Notranji viri

3,07 0,48 3,18 0,55 3,07 0,48 3,18 0,51 3,07 0,48 3,16 0,47

2,91 0,61 3,09 0,62 2,92 0,61 2,98 0,65 2,91 0,61 2,99 0,62

Podpora: razlike med skupinami obstajajo glede na državo rojstva učenca_ke
(Z = –2,44; p = 0,015), in sicer imajo višjo aritmetično sredino posamezniki_ce,
rojeni v drugih državah.

Meje in pričakovanja: razlike med skupinami so opazne glede na državo
rojstva učenca_ke (Z = –2,91; p = 0,004), in sicer imajo višjo aritmetično sredino
posamezniki_ce, rojeni v drugih državah.

Pozitivne vrednote: razlike med skupinami so razvidne glede na državo
rojstva učenca_ke (Z = –3,00; p = 0,003), in sicer imajo višje povprečje udele-
208 ženci_ke, rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede na po-
reklo mame (Z = –3,53; p < 0,001), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_
ce, katerih matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udeleženk_cev
glede na poreklo očeta (Z = –2,59; p = 0,009), kjer višje povprečje dosegajo po-
samezniki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.

Socialne spretnosti: razlike med skupinami obstajajo glede na državo roj-
stva učenca_ke (Z = –2,42; p = 0,015), in sicer imajo višjo aritmetično sredino
posamezniki_ce, rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede
na poreklo mame (Z = –3,19; p = 0,001), kjer višje povprečje dosegajo posamez-
niki_ce, katerih matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udele-
ženk_cev glede na poreklo očeta (Z = –2,24; p = 0,025), kjer višje povprečje do-
segajo posamezniki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.

Pozitivna identiteta: razlike med skupinami obstajajo glede na državo roj-
stva učenca_ke (Z = –2,92; p = 0,003), in sicer imajo višjo aritmetično sredino
posamezniki_ce, rojeni v drugih državah.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213