Page 205 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 205
lsko izobrazbo (2–3-letni študij), visokošolsko izobrazbo (4–6-letni študij), in
nazadnje tisti_e, čigar matere imajo dokončano 2–3-letno srednjo šolo.

ANOVA za anksioznost, čustva in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal, da so slednje homogene pri vseh treh
preučevanih spremenljivkah (p < 0,234), zaradi česar smo v nadaljevanju izved-
le statistični test ANOVA. ANOVA je pokazala, da razlike med skupinami pri no-
benih izmed preučevanih spremenljivk niso statistično značilne – anksioznost
(F(4) = 1,61; p = 0,169), čustva (F(4) = 1,44; p = 0,218) in čuječnost (F(4) = 1,44; p
= 0,218).

Četrto merjenje

Tabela 219: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materino izobrazbo
v četrtem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam mame
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) (ali skrbnice)

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD 205

Empatična skrb 3,58 0,67 3,53 0,68 3,59 0,68 3,54 0,62 3,55 0,48 3,55 0,65 3,21 0,74

Zavzemanje 3,41 0,64 3,36 0,65 3,42 0,62 3,45 0,60 3,61 0,58 3,42 0,53 2,82 0,38
perspektive

Anksioznost 2,26 0,63 2,17 0,64 2,32 0,66 2,20 0,54 2,36 0,55 2,22 0,69 1,77 0,72

COVID-19 anksioznost 2,49 0,90 2,55 0,96 2,58 0,97 2,52 1,01 2,85 0,96 2,47 0,92 1,54 0,55

Čustva 2,57 0,88 2,49 0,90 2,67 0,98 2,49 0,79 2,71 0,86 2,58 1,01 1,84 0,60

Skrbi 3,23 0,95 3,06 0,95 3,28 0,94 3,10 0,85 3,42 0,78 3,07 0,99 2,67 1,25

Odločanje 0,99 0,34 0,95 0,33 1,02 0,35 0,99 0,33 0,96 0,31 1,02 0,34 0,81 0,38

Čuječnost 3,80 1,02 3,79 0,97 3,73 1,00 3,82 1,03 3,80 1,05 3,59 0,99 4,09 0,51

Tabela 220: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materino izobrazbo v četrtem merjenju

Pripadnost Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam mame
Različnost izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) (ali skrbnice)
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
M SD 3,12 0,40 3,08 0,59
3,07 0,57 3,05 0,52 3,00 0,56 3,77 0,86 3,64 0,97 3,42 0,22
3,02 0,62 2,74 0,83 2,55 0,69
3,59 1,02 3,60 0,89 3,73 1,17 3,47 0,39
3,58 0,97
2,44 0,65 2,41 0,61 2,54 0,93 2,30 0,96
2,51 0,68

Skrbi (χ2(4) = 9,62; p = 0,047): vsi p > 0,010.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210