Page 204 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 204
tje merjenje

Tabela 217: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materino izobrazbo v tretjem
merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam ma-
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna me (ali
skrbnice)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,48 0,68 3,50 0,72 3,52 0,63 3,50 0,67 3,57 0,62 2,71 / 3,36 0,65 2,64 0,27

Zavzemanje 3,33 0,65 3,33 0,65 3,27 0,63 3,36 0,66 3,30 0,64 2,57 / 3,27 0,63 4,02 1,17
perspektive

Anksioznost 2,68 0,83 2,73 0,89 2,73 0,83 2,56 0,85 2,90 0,88 2,93 / 2,52 0,90 2,71 1,17

COVID-19 2,55 0,95 2,50 0,96 2,58 0,94 2,53 1,06 2,81 0,98 3,00 / 2,33 1,02 2,42 0,99
anksioznost

Čustva 2,48 0,90 2,52 0,95 2,50 0,89 2,32 0,89 2,63 0,92 2,88 / 2,30 0,94 2,63 1,15

Skrbi 3,11 0,97 3,13 1,00 3,15 0,96 3,02 0,98 3,54 1,07 3,00 / 2,88 1,03 2,50 0,88

204 Odločanje 2,80 1,02 2,90 1,07 2,90 1,02 2,74 1,11 2,95 1,05 3,00 / 2,74 1,11 3,17 1,97

Čuječnost 3,93 1,05 3,81 1,04 3,89 0,98 4,07 1,10 3,88 1,00 4,14 / 4,07 1,03 3,29 1,98

Opombe: *V skupini nedokončana osnovna šola je zgolj en_a
udeleženec_ka, zato ni moč izračunati standardne deviacije.

Tabela 218: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materino izobrazbo v tretjem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam ma-
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna me (ali
skrbnice)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,04 0,57 3,06 0,51 3,10 0,52 3,15 0,52 3,12 0,47 2,67 / 3,07 0,58 2,71 0,28
Različnost
Prispevanje 3,55 0,98 3,59 1,01 3,57 0,95 3,60 0,90 3,43 0,89 3,63 / 3,39 1,06 3,25 1,31

2,54 0,63 2,50 0,63 2,58 0,63 2,70 0,76 2,56 0,52 2,60 / 2,52 0,70 2,80 1,03

Opombe: *V skupini nedokončana osnovna šola je zgolj en_a
udeleženec_ka, zato ni moč izračunati standardne deviacije.

Skrbi (χ2(4) = 9,98; p = 0,041): visokošolska izobrazba (4–6-letni študij) in
osnovna šola (Z = –2,84; p = 0,004), 2–3-letna srednja šola in osnovna šola (Z =
–3,00; p = 0,003); vsi ostali p > 0,009. Najvišje povprečje pri omenjeni spremen-
ljivki dosegajo posamezniki_ce, katerih matere imajo osnovnošolsko izobra-
zbo, sledijo tisti_e, katerih matere imajo končano 4-letno srednjo šolo, višje-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209