Page 211 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 211
Učenec_ka Mati Oče

Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Karakter 3,85 0,55 4,16 0,57 4,03 0,64 3,85 0,54 3,84 0,55 4,05 0,58
Skrb
4,00 0,76 4,13 0,81 4,05 0,81 4,01 0,76 4,01 0,76 4,05 0,81
Povezanost
3,74 0,64 3,90 0,69 3,78 0,72 3,75 0,64 3,75 0,64 3,78 0,69

Kompetentnost: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva 211
učenca_ke (Z = –2,00; p = 0,046), in sicer višje povprečje dosegajo posamezni-
ki_ce iz drugih držav.

Samozavest: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva
učenca_ke (Z = –3,88; p < 0,001), in sicer imajo višjo aritmetično sredino udele-
ženci_ke iz drugih držav; pri primerjavi udeleženk_cev glede na poreklo mate-
re (Z = –2,31; p = 0,021), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
matere so rojene v Sloveniji; poleg tega pa tudi v skupinah glede na poreklo
očeta (Z = –2,54; p = 0,011), kjer višje povprečje dosegajo tisti_e, čigar očetje so
rojeni v drugih državah.

Karakter: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva učen-
ca_ke (Z = 6,55; p < 0,001), in sicer imajo višjo aritmetično sredino udeleženci_
ke iz drugih držav; ter pri primerjavi udeleženk_cev glede na poreklo matere (Z
= –5,35; p < 0,001), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih mate-
re so rojene v Sloveniji; poleg tega pa tudi pri primerjavi glede na poreklo oče-
ta (Z = –5,99; p < 0,001), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
očetje so rojeni v drugih državah.

Skrb: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva učenca_ke
(Z = –2,47; p = 0,013), in sicer imajo višjo aritmetično sredino udeleženci_ke iz
drugih držav.

Povezanost: razlike med skupinami so opazne glede na državo rojstva
učenca_ke (Z = –2,92; p = 0,004), in sicer imajo višjo aritmetično sredino udele-
ženci_ke iz drugih držav.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216