Page 203 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 203
ANOVA je pokazala, da razlike med skupinami niso statistično značilne (F(4)
= 1,35; p = 0,249). Po drugi strani se je pri spremenljivki čuječnost izkazalo, da
variance niso homogene (p = 0,002), zato smo izvedle Welchev robustni test
primerjave povprečij, iz katerega je razvidno, da razlike med skupinami tudi tu-
kaj niso pomembne (F(4, 296,293) = 1,53; p = 0,195).

Drugo merjenje

Tabela 215: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materino izobrazbo
v drugem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam mame
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) (ali skrbnice)

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,57 0,63 3,62 0,70 3,59 0,63 3,61 0,67 3,76 0,61 3,49 0,68 3,04 1,35

Zavzemanje 3,32 0,62 3,37 0,62 3,31 0,59 3,36 0,62 3,37 0,63 3,26 0,65 3,64 1,03
perspektive
203
Anksioznost 2,78 0,80 2,87 0,90 2,80 0,84 2,65 0,86 3,08 0,91 2,67 0,82 3,41 0,58

COVID-19 anksioznost 2,88 0,94 2,90 1,03 2,90 0,99 2,88 1,02 3,04 1,12 2,51 0,89 2,75 1,19

Čustva 2,58 0,88 2,69 0,99 2,59 0,92 2,41 0,91 2,84 0,99 2,42 0,90 3,38 0,53

Skrbi 3,23 0,90 3,26 0,98 3,26 0,96 3,18 1,00 3,68 1,00 3,08 0,87 2,92 0,69

Odločanje 2,87 0,98 2,98 1,01 2,93 1,00 2,75 1,06 3,12 1,18 2,91 1,01 4,00 0,72

Čuječnost 3,82 0,98 3,76 1,03 3,82 1,00 4,01 1,08 3,73 1,10 3,96 0,96 3,41 1,80

Tabela 216: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materino izobrazbo v drugem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam mame
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) (ali skrbnice)
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
M SD 2,99 0,59 3,00 0,60
Pripadnost 3,02 0,55 3,06 0,52 3,14 0,53 3,45 0,96 3,45 1,07 2,88 0,60
3,08 0,53 2,59 0,62 2,33 0,66
Različnost 3,53 0,93 3,60 0,91 3,58 1,02 3,38 1,68
3,55 0,97
Prispevanje 2,53 0,66 2,57 0,65 2,64 0,64 3,35 1,18
2,59 0,66

ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal, da so slednje homogene pri obeh pre-
učevanih spremenljivkah (p < 0,499), zaradi česar smo v nadaljevanju izvedle
statistični test ANOVA. ANOVA je pokazala, da razlike med skupinami pri spre-
menljivki čuječnost niso statistično značilne (F(4) = 1,25; p = 0,286), po drugi
strani pa so pri spremenljivki anksioznost pomembne (F(4) = 2,50; p = 0,041).
Bonferronijev post-hoc test je pokazal, da so vsi p > 0,067.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208