Page 209 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 209
tje merjenje
Tabela 223: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta v tretjem
merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,00 0,59 3,07 0,65 3,01 0,58 2,97 0,63 3,01 0,59 3,02 0,60
Opolnomočenje 3,35 0,50 3,36 0,48 3,35 0,49 3,29 0,53 3,35 0,50 3,34 0,49
Zunanji viri
Meje in pričakovanja 3,05 0,49 3,15 0,50 3,06 0,49 3,06 0,51 3,06 0,49 3,09 0,50
Konstruktivna raba časa 2,58 0,60 2,65 0,63 2,58 0,60 2,61 0,63 2,57 0,60 2,65 0,58
Zavezanost učenju 2,94 0,51 3,04 0,52 2,94 0,51 2,99 0,50 2,94 0,51 3,01 0,51
Notranji viri Pozitivne vrednote 3,17 0,43 3,30 0,44 3,17 0,43 3,24 0,43 3,16 0,43 3,25 0,43 209
Socialne spretnosti 3,10 0,48 3,22 0,57 3,10 0,48 3,17 0,54 3,10 0,49 3,18 0,50
Pozitivna identiteta 2,96 0,63 3,05 0,70 2,97 0,62 2,93 0,71 2,96 0,63 2,99 0,65
Pozitivne vrednote: razlike med skupinami so razvidne glede na državo rojstva
učenca_ke (Z = –2,90; p = 0,004), in sicer imajo višje povprečje udeleženci_ke,
rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede na poreklo ma-
me (Z = –2,30; p = 0,021), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udeleženk_cev glede na
poreklo očeta (Z = –2,71; p = 0,007), kjer višje povprečje dosegajo posamezni-
ki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.
Socialne spretnosti: razlike med skupinami obstajajo glede na državo roj-
stva učenca_ke (Z = –2,56; p = 0,011), in sicer imajo višjo aritmetično sredino po-
samezniki_ce, rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede na
poreklo mame (Z = –2,36; p = 0,018), kjer višje povprečje dosegajo posamez-
niki_ce, katerih matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udele-
ženk_cev glede na poreklo očeta (Z = –2,47; p = 0,014), kjer višje povprečje do-
segajo posamezniki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Tabela 223: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta v tretjem
merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Slovenija Druge države Slovenija Druge države Slovenija Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,00 0,59 3,07 0,65 3,01 0,58 2,97 0,63 3,01 0,59 3,02 0,60
Opolnomočenje 3,35 0,50 3,36 0,48 3,35 0,49 3,29 0,53 3,35 0,50 3,34 0,49
Zunanji viri
Meje in pričakovanja 3,05 0,49 3,15 0,50 3,06 0,49 3,06 0,51 3,06 0,49 3,09 0,50
Konstruktivna raba časa 2,58 0,60 2,65 0,63 2,58 0,60 2,61 0,63 2,57 0,60 2,65 0,58
Zavezanost učenju 2,94 0,51 3,04 0,52 2,94 0,51 2,99 0,50 2,94 0,51 3,01 0,51
Notranji viri Pozitivne vrednote 3,17 0,43 3,30 0,44 3,17 0,43 3,24 0,43 3,16 0,43 3,25 0,43 209
Socialne spretnosti 3,10 0,48 3,22 0,57 3,10 0,48 3,17 0,54 3,10 0,49 3,18 0,50
Pozitivna identiteta 2,96 0,63 3,05 0,70 2,97 0,62 2,93 0,71 2,96 0,63 2,99 0,65
Pozitivne vrednote: razlike med skupinami so razvidne glede na državo rojstva
učenca_ke (Z = –2,90; p = 0,004), in sicer imajo višje povprečje udeleženci_ke,
rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede na poreklo ma-
me (Z = –2,30; p = 0,021), kjer višje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udeleženk_cev glede na
poreklo očeta (Z = –2,71; p = 0,007), kjer višje povprečje dosegajo posamezni-
ki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.
Socialne spretnosti: razlike med skupinami obstajajo glede na državo roj-
stva učenca_ke (Z = –2,56; p = 0,011), in sicer imajo višjo aritmetično sredino po-
samezniki_ce, rojeni v drugih državah; pri primerjavi udeleženk_cev glede na
poreklo mame (Z = –2,36; p = 0,018), kjer višje povprečje dosegajo posamez-
niki_ce, katerih matere so rojene v drugih državah; ter pri primerjavi udele-
ženk_cev glede na poreklo očeta (Z = –2,47; p = 0,014), kjer višje povprečje do-
segajo posamezniki_ce, katerih očetje so rojeni v drugih državah.
kvantitativni del: analize vprašalnikov