Page 195 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 195
go merjenje
Tabela 202: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v drugem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam ma-
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) me (ali
skrbnice)
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,97 0,58 2,94 0,60 3,01 0,58 2,98 0,61 2,93 0,68 2,96 0,58 2,34 0,70
Opolnomočenje 3,35 0,49 3,30 0,51 3,34 0,50 3,40 0,53 3,35 0,47 3,26 0,52 2,93 1,10
Zunanji viri Meje in 3,04 0,48 3,05 0,46 3,10 0,47 3,08 0,55 3,12 0,50 3,07 0,51 2,71 0,84
pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,61 0,59 2,52 0,60 2,54 0,57 2,58 0,69 2,30 0,56 2,38 0,62 2,20 0,55
ba časa
Zavezanost učenju 3,05 0,50 2,99 0,49 3,00 0,43 2,92 0,51 3,01 0,43 2,86 0,51 2,97 0,50
Pozitivne vrednote 3,16 0,42 3,12 0,41 3,20 0,43 3,21 0,42 3,24 0,37 3,08 0,46 2,71 0,57 195
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,07 0,49 3,07 0,46 3,11 0,45 3,09 0,53 3,19 0,45 3,01 0,52 2,40 0,70
Pozitivna identiteta 2,95 0,59 2,86 0,63 2,94 0,60 2,98 0,68 2,83 0,74 2,89 0,60 2,80 0,58
Konstruktivna raba časa (χ2(4) = 12,53; p = 0,014): visokošolska izobrazba (4–6-letni
študij) in osnovna šola (Z = –3,04; p = 0,002); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki dosegajo posamezniki_ce, katerih matere imajo viso-
košolsko izobrazbo (4–6-letni študij), sledijo tisti_e, katerih matere imajo konča-
no 2–3-letno srednjo šolo, 4-letno srednjo šolo, višješolsko izobrazbo (2–3-letni
študij), in nazadnje tisti_e, čigar matere imajo dokončano osnovno šolo.
Tretje merjenje
Tabela 203: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v tretjem merjenju
Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna mame (ali
skrbnice)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,02 0,61 2,97 0,56 3,00 0,58 3,04 0,59 3,02 0,60 3,14 / 3,02 0,60 3,04 0,55
Opolnomočenje 3,37 0,48 3,35 0,49 3,35 0,49 3,37 0,47 3,40 0,41 2,83 / 3,25 0,57 3,38 0,28
Zunanji Meje in 3,03 0,50 3,06 0,44 3,07 0,50 3,18 0,52 3,15 0,47 2,78 / 3,02 0,51 3,11 0,63
viri pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,65 0,59 2,53 0,58 2,56 0,59 2,66 0,63 2,56 0,55 2,40 / 2,48 0,65 2,65 0,91
ba časa
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Tabela 202: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v drugem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam ma-
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) me (ali
skrbnice)
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,97 0,58 2,94 0,60 3,01 0,58 2,98 0,61 2,93 0,68 2,96 0,58 2,34 0,70
Opolnomočenje 3,35 0,49 3,30 0,51 3,34 0,50 3,40 0,53 3,35 0,47 3,26 0,52 2,93 1,10
Zunanji viri Meje in 3,04 0,48 3,05 0,46 3,10 0,47 3,08 0,55 3,12 0,50 3,07 0,51 2,71 0,84
pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,61 0,59 2,52 0,60 2,54 0,57 2,58 0,69 2,30 0,56 2,38 0,62 2,20 0,55
ba časa
Zavezanost učenju 3,05 0,50 2,99 0,49 3,00 0,43 2,92 0,51 3,01 0,43 2,86 0,51 2,97 0,50
Pozitivne vrednote 3,16 0,42 3,12 0,41 3,20 0,43 3,21 0,42 3,24 0,37 3,08 0,46 2,71 0,57 195
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,07 0,49 3,07 0,46 3,11 0,45 3,09 0,53 3,19 0,45 3,01 0,52 2,40 0,70
Pozitivna identiteta 2,95 0,59 2,86 0,63 2,94 0,60 2,98 0,68 2,83 0,74 2,89 0,60 2,80 0,58
Konstruktivna raba časa (χ2(4) = 12,53; p = 0,014): visokošolska izobrazba (4–6-letni
študij) in osnovna šola (Z = –3,04; p = 0,002); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki dosegajo posamezniki_ce, katerih matere imajo viso-
košolsko izobrazbo (4–6-letni študij), sledijo tisti_e, katerih matere imajo konča-
no 2–3-letno srednjo šolo, 4-letno srednjo šolo, višješolsko izobrazbo (2–3-letni
študij), in nazadnje tisti_e, čigar matere imajo dokončano osnovno šolo.
Tretje merjenje
Tabela 203: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v tretjem merjenju
Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna mame (ali
skrbnice)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,02 0,61 2,97 0,56 3,00 0,58 3,04 0,59 3,02 0,60 3,14 / 3,02 0,60 3,04 0,55
Opolnomočenje 3,37 0,48 3,35 0,49 3,35 0,49 3,37 0,47 3,40 0,41 2,83 / 3,25 0,57 3,38 0,28
Zunanji Meje in 3,03 0,50 3,06 0,44 3,07 0,50 3,18 0,52 3,15 0,47 2,78 / 3,02 0,51 3,11 0,63
viri pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,65 0,59 2,53 0,58 2,56 0,59 2,66 0,63 2,56 0,55 2,40 / 2,48 0,65 2,65 0,91
ba časa
kvantitativni del: analize vprašalnikov