Page 190 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 190
go merjenje
Tabela 195: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na očetovo izobrazbo v drugem
merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,61 0,63 3,57 0,67 3,62 0,67 3,63 0,62 3,64 0,62 3,39 0,70 3,46 0,68 3,47 0,87
Zavzemanje 3,35 0,59 3,34 0,60 3,31 0,65 3,32 0,61 3,49 0,55 3,07 0,59 3,26 0,63 3,45 0,67
perspektive
Anksioznost 2,81 0,79 2,82 0,88 2,74 0,86 2,84 0,81 2,92 0,97 3,13 0,65 2,74 0,82 2,82 1,23
COVID-19 2,93 0,92 2,79 1,06 2,84 0,99 2,97 0,96 2,98 1,02 2,71 1,11 2,63 0,93 3,08 1,37
anksioznost
Čustva 2,61 0,87 2,63 0,97 2,50 0,94 2,64 0,88 2,68 1,07 3,03 1,02 2,53 0,92 2,72 1,27
Skrbi 3,28 0,89 3,24 0,93 3,23 0,96 3,25 0,95 3,47 1,04 3,33 0,27 3,13 0,92 2,93 1,24
190
Odločanje 2,89 0,90 2,90 1,07 2,88 1,05 2,97 0,98 3,01 1,17 3,17 0,88 2,93 0,98 2,98 1,39
Čuječnost 3,79 0,95 3,72 1,06 3,92 1,04 3,87 1,00 3,69 0,96 3,39 1,34 3,87 0,95 3,97 1,40
Tabela 196: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na očetovo izobrazbo v drugem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,02 0,55 3,10 0,56 3,08 0,50 3,04 0,48 3,12 0,64 3,13 0,80 2,98 0,61 3,00 0,52
Različnost
Prispevanje 3,54 0,98 3,68 0,88 3,54 0,92 3,54 0,95 3,47 1,03 2,44 0,66 3,46 1,02 3,51 1,17
2,50 0,61 2,63 0,66 2,62 0,66 2,53 0,65 2,68 0,57 2,55 0,44 2,34 0,66 2,79 1,11
Prispevanje (χ2(4) = 10,97; p = 0,027): vsi p > 0,012. O višjih vrednostih poročajo
udeleženke_ci z očeti s končano osnovno šolo, sledijo udeleženke_ci z očeti z
višješolsko izobrazbo, 4-letno srednjo šolo, z nedokončano osnovno šolo, nato
2–3 letno srednjo šolo in nazadnje z visokošolsko izobrazbo.
ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc pri obeh preučeva-
nih spremenljivkah –anksioznost in čuječnost, zato smo nadalje interpretirale
rezultate ANOVE. Pri nobeni izmed dotičnih spremenljivk razlike med skupina-
mi niso statistično pomembne – anksioznost (F(4) = 0,94; p = 0,441) in čuječ-
nost (F(4) = 1,82; p = 0,122).
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 195: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na očetovo izobrazbo v drugem
merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,61 0,63 3,57 0,67 3,62 0,67 3,63 0,62 3,64 0,62 3,39 0,70 3,46 0,68 3,47 0,87
Zavzemanje 3,35 0,59 3,34 0,60 3,31 0,65 3,32 0,61 3,49 0,55 3,07 0,59 3,26 0,63 3,45 0,67
perspektive
Anksioznost 2,81 0,79 2,82 0,88 2,74 0,86 2,84 0,81 2,92 0,97 3,13 0,65 2,74 0,82 2,82 1,23
COVID-19 2,93 0,92 2,79 1,06 2,84 0,99 2,97 0,96 2,98 1,02 2,71 1,11 2,63 0,93 3,08 1,37
anksioznost
Čustva 2,61 0,87 2,63 0,97 2,50 0,94 2,64 0,88 2,68 1,07 3,03 1,02 2,53 0,92 2,72 1,27
Skrbi 3,28 0,89 3,24 0,93 3,23 0,96 3,25 0,95 3,47 1,04 3,33 0,27 3,13 0,92 2,93 1,24
190
Odločanje 2,89 0,90 2,90 1,07 2,88 1,05 2,97 0,98 3,01 1,17 3,17 0,88 2,93 0,98 2,98 1,39
Čuječnost 3,79 0,95 3,72 1,06 3,92 1,04 3,87 1,00 3,69 0,96 3,39 1,34 3,87 0,95 3,97 1,40
Tabela 196: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na očetovo izobrazbo v drugem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,02 0,55 3,10 0,56 3,08 0,50 3,04 0,48 3,12 0,64 3,13 0,80 2,98 0,61 3,00 0,52
Različnost
Prispevanje 3,54 0,98 3,68 0,88 3,54 0,92 3,54 0,95 3,47 1,03 2,44 0,66 3,46 1,02 3,51 1,17
2,50 0,61 2,63 0,66 2,62 0,66 2,53 0,65 2,68 0,57 2,55 0,44 2,34 0,66 2,79 1,11
Prispevanje (χ2(4) = 10,97; p = 0,027): vsi p > 0,012. O višjih vrednostih poročajo
udeleženke_ci z očeti s končano osnovno šolo, sledijo udeleženke_ci z očeti z
višješolsko izobrazbo, 4-letno srednjo šolo, z nedokončano osnovno šolo, nato
2–3 letno srednjo šolo in nazadnje z visokošolsko izobrazbo.
ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc pri obeh preučeva-
nih spremenljivkah –anksioznost in čuječnost, zato smo nadalje interpretirale
rezultate ANOVE. Pri nobeni izmed dotičnih spremenljivk razlike med skupina-
mi niso statistično pomembne – anksioznost (F(4) = 0,94; p = 0,441) in čuječ-
nost (F(4) = 1,82; p = 0,122).
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij