Page 192 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 192
trto merjenje

Tabela 199: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na očetovo izobrazbo v četrtem
merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Empatična skrb 3,58 0,66 3,46 0,62 3,60 0,74 3,60 0,62 3,77 0,61 1,57 /1 3,54 0,58 3,79 0,64

Zavzemanje 3,41 0,62 3,34 0,65 3,40 0,63 3,46 0,67 3,51 0,60 2,71 /1 3,39 0,53 3,73 0,73
perspektive

Anksioznost 2,25 0,60 2,20 0,67 2,27 0,63 2,29 0,65 2,52 0,60 1,86 /1 2,23 0,68 1,70 0,78

COVID-19 2,48 0,85 2,57 1,01 2,47 0,97 2,71 0,94 2,63 0,94 1,00 /1 2,51 0,92 2,35 1,21
anksioznost

Čustva 2,57 0,86 2,56 0,91 2,57 0,92 2,61 0,94 2,89 1,03 2,25 /1 2,57 0,97 2,08 0,94

Skrbi 3,21 0,90 3,07 0,98 3,22 0,94 3,25 0,93 3,59 0,78 2,33 /1 3,12 0,98 2,26 1,15
192

Odločanje 0,98 0,33 0,96 0,34 1,01 0,35 0,99 0,34 1,08 0,32 1,00 /1 1,00 0,33 0,77 0,31

Čuječnost 3,82 0,98 3,74 1,00 3,75 1,02 3,78 1,01 3,51 1,03 3,29 /1 3,72 1,00 3,96 0,64

Opombe: ¹Standardne deviacije ni bilo možno izračunati, saj je v skupini
le en_a posameznik_ca.

Tabela 200: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na očetovo izobrazbo v četrtem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,08 0,58 3,06 0,61 3,04 0,56 3,01 0,54 3,08 0,42 2,17 /1 3,07 0,56 3,09 0,71
Različnost
Prispevanje 3,62 1,04 3,65 0,86 3,51 1,03 3,69 0,97 3,61 0,98 1,00 /1 3,62 0,91 3,60 1,34

2,47 0,63 2,46 0,73 2,43 0,62 2,55 0,84 2,70 0,62 1,20 /1 2,47 0,66 2,80 0,81

Opombe: 1Standardne deviacije ni bilo možno izračunati, saj je v skupini
le en_a posameznik_ca.

ANOVA za empatična skrb, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva in
čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc pri spremenljivkah
anksioznost, čustva in čuječnost (vsi p > 0,123), zato smo nadalje interpretirale
rezultate ANOVE. Iz rezultatov je razvidno, da razlike med skupinami niso stati-
stično pomembne pri nobenih izmed preučevanih spremenljivk –anksioznost

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197