Page 196 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 196
Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna mame (ali
skrbnice)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Zavezanost 2,99 0,53 2,95 0,48 2,93 0,49 2,98 0,47 2,98 0,50 2,14 / 2,84 0,52 2,75 0,32
učenju
Notranji 3,17 0,44 3,15 0,40 3,20 0,43 3,25 0,43 3,28 0,38 2,85 / 3,09 0,48 3,27 0,32
viri Pozitivne
vrednote 3,09 0,50 3,12 0,45 3,12 0,49 3,18 0,51 3,20 0,50 2,63 / 3,06 0,49 2,58 0,31
Socialne 2,94 0,63 2,92 0,64 3,02 0,61 3,07 0,63 2,94 0,69 2,00 / 2,93 0,64 2,93 0,85
spretnosti
Pozitivna
identiteta
Opombe: *V skupini nedokončana osnovna šola je zgolj en_
udeleženec_ka, zato ni moč izračunati standardne deviacije.
Meje in pričakovanja (χ2(4) = 9,95; p = 0,041): visokošolska izobrazba (4–6-le-
tni študij) in 2–3-letna srednja šola (Z = –2,88; p = 0,004); vsi ostali p > 0,010. Naj-
višje povprečje pri omenjeni spremenljivki dosegajo posamezniki_ce, katerih
196 matere imajo končano 2–3-letno srednjo šolo, sledijo tisti_e, čigar matere ima-
jo končano osnovno šolo, 4-letno srednjo šolo, višješolsko izobrazbo (2–3-letni
študij), in nazadnje tisti_e, katerih matere imajo dokončano visokošolsko izo-
brazbo (4–6-letni študij).
Četrto merjenje
Tabela 204: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v četrtem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) mame (ali
skrbnice)
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,93 0,59 3,03 0,61 2,96 0,59 2,94 0,59 3,04 0,57 2,90 0,64 3,25 0,34
Opolnomočenje 3,34 0,48 3,37 0,54 3,33 0,49 3,27 0,51 3,47 0,36 3,27 0,55 3,58 0,32
Zunanji viri Meje in 3,06 0,49 3,07 0,51 3,07 0,52 3,00 0,48 3,09 0,57 3,06 0,51 3,17 0,47
pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,50 0,59 2,58 0,65 2,53 0,64 2,49 0,54 2,53 0,63 2,50 0,65 2,45 0,94
ba časa
Zavezanost učenju 3,00 0,53 3,00 0,51 2,97 0,60 2,96 0,49 3,21 0,44 2,98 0,51 2,79 0,34
Pozitivne vrednote 3,16 0,43 3,13 0,46 3,17 0,43 3,12 0,45 3,30 0,40 3,17 0,45 2,96 0,36
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,10 0,48 3,11 0,64 3,10 0,48 3,16 0,85 3,33 0,46 3,11 0,49 3,09 0,36
Pozitivna identiteta 2,86 0,63 3,03 0,71 2,90 0,67 3,00 0,94 3,02 0,56 2,90 0,65 3,21 0,59
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
ska izobrazba šola šola šola na osnovna mame (ali
skrbnice)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Zavezanost 2,99 0,53 2,95 0,48 2,93 0,49 2,98 0,47 2,98 0,50 2,14 / 2,84 0,52 2,75 0,32
učenju
Notranji 3,17 0,44 3,15 0,40 3,20 0,43 3,25 0,43 3,28 0,38 2,85 / 3,09 0,48 3,27 0,32
viri Pozitivne
vrednote 3,09 0,50 3,12 0,45 3,12 0,49 3,18 0,51 3,20 0,50 2,63 / 3,06 0,49 2,58 0,31
Socialne 2,94 0,63 2,92 0,64 3,02 0,61 3,07 0,63 2,94 0,69 2,00 / 2,93 0,64 2,93 0,85
spretnosti
Pozitivna
identiteta
Opombe: *V skupini nedokončana osnovna šola je zgolj en_
udeleženec_ka, zato ni moč izračunati standardne deviacije.
Meje in pričakovanja (χ2(4) = 9,95; p = 0,041): visokošolska izobrazba (4–6-le-
tni študij) in 2–3-letna srednja šola (Z = –2,88; p = 0,004); vsi ostali p > 0,010. Naj-
višje povprečje pri omenjeni spremenljivki dosegajo posamezniki_ce, katerih
196 matere imajo končano 2–3-letno srednjo šolo, sledijo tisti_e, čigar matere ima-
jo končano osnovno šolo, 4-letno srednjo šolo, višješolsko izobrazbo (2–3-letni
študij), in nazadnje tisti_e, katerih matere imajo dokončano visokošolsko izo-
brazbo (4–6-letni študij).
Četrto merjenje
Tabela 204: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na materino izobrazbo v četrtem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) mame (ali
skrbnice)
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,93 0,59 3,03 0,61 2,96 0,59 2,94 0,59 3,04 0,57 2,90 0,64 3,25 0,34
Opolnomočenje 3,34 0,48 3,37 0,54 3,33 0,49 3,27 0,51 3,47 0,36 3,27 0,55 3,58 0,32
Zunanji viri Meje in 3,06 0,49 3,07 0,51 3,07 0,52 3,00 0,48 3,09 0,57 3,06 0,51 3,17 0,47
pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,50 0,59 2,58 0,65 2,53 0,64 2,49 0,54 2,53 0,63 2,50 0,65 2,45 0,94
ba časa
Zavezanost učenju 3,00 0,53 3,00 0,51 2,97 0,60 2,96 0,49 3,21 0,44 2,98 0,51 2,79 0,34
Pozitivne vrednote 3,16 0,43 3,13 0,46 3,17 0,43 3,12 0,45 3,30 0,40 3,17 0,45 2,96 0,36
Notranji viri
Socialne spretnosti 3,10 0,48 3,11 0,64 3,10 0,48 3,16 0,85 3,33 0,46 3,11 0,49 3,09 0,36
Pozitivna identiteta 2,86 0,63 3,03 0,71 2,90 0,67 3,00 0,94 3,02 0,56 2,90 0,65 3,21 0,59
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij