Page 191 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 191
tje merjenje
Tabela 197: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na očetovo izobrazbo v tretjem
merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,52 0,69 3,48 0,65 3,49 0,70 3,53 0,63 3,50 0,71 3,37 0,50 3,38 0,65 3,31 0,64
Zavzemanje 3,36 0,66 3,32 0,60 3,29 0,67 3,32 0,64 3,25 0,57 3,06 0,53 3,25 0,64 3,42 0,75
perspektive
Anksioznost 2,72 0,83 2,66 0,88 2,62 0,85 2,74 0,82 2,93 0,84 3,20 0,77 2,63 0,90 2,49 1,00
Covid-19 2,62 0,95 2,50 0,99 2,46 0,96 2,63 0,93 2,80 0,90 2,83 0,80 2,39 1,00 2,38 1,26
anksioznost
Čustva 2,51 0,91 2,45 0,92 2,40 0,92 2,52 0,86 2,68 0,90 3,03 0,93 2,41 0,94 2,33 0,98
Skrbi 3,13 0,96 3,12 1,01 3,08 0,94 3,17 0,99 3,45 1,00 3,67 0,53 2,97 1,06 2,69 1,16 191
Odločanje 2,88 0,97 2,79 1,09 2,75 1,09 2,90 1,02 3,08 0,95 3,20 0,77 2,87 1,10 2,74 1,19
Čuječnost 3,88 1,01 3,89 1,09 3,99 1,04 3,87 1,04 3,68 0,99 4,09 1,12 3,99 0,99 4,03 1,25
Tabela 198: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na očetovo izobrazbo v tretjem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,02 0,56 3,13 0,52 3,11 0,56 3,10 0,47 3,01 0,59 2,93 0,22 3,04 0,56 2,94 0,58
Različnost
Prispevanje 3,53 1,03 3,68 0,96 3,60 0,96 3,49 0,93 3,37 0,94 3,00 0,67 3,45 1,02 3,24 0,81
2,51 0,62 2,61 0,67 2,62 0,64 2,51 0,62 2,66 0,61 2,92 0,46 2,48 0,67 2,66 1,07
COVID-19 anksioznost (χ2(4) = 10,60; p = 0,031): vsi p > 0,028. O višjih vrednostih
večinoma poročajo udeleženke_ci z očeti s nižjo izobrazbo.
Prispevanje (χ2(4) = 10,13; p = 0,038): vsi p > 0,012. O višjih vrednostih veči-
noma poročajo udeleženke_ci z očeti s nižjo izobrazbo.
ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc pri obeh preuče-
vanih spremenljivkah (vsi p > 0,325), zato smo nadalje interpretirale rezulta-
te ANOVE. Iz rezultatov je razvidno, da razlike med skupinami niso statistično
pomembne pri nobeni izmed preučevanih spremenljivk – anksioznost (F(4) =
1,90; p = 0,108) in čuječnost (F(4) = 1,22; p = 0,300).
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Tabela 197: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na očetovo izobrazbo v tretjem
merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,52 0,69 3,48 0,65 3,49 0,70 3,53 0,63 3,50 0,71 3,37 0,50 3,38 0,65 3,31 0,64
Zavzemanje 3,36 0,66 3,32 0,60 3,29 0,67 3,32 0,64 3,25 0,57 3,06 0,53 3,25 0,64 3,42 0,75
perspektive
Anksioznost 2,72 0,83 2,66 0,88 2,62 0,85 2,74 0,82 2,93 0,84 3,20 0,77 2,63 0,90 2,49 1,00
Covid-19 2,62 0,95 2,50 0,99 2,46 0,96 2,63 0,93 2,80 0,90 2,83 0,80 2,39 1,00 2,38 1,26
anksioznost
Čustva 2,51 0,91 2,45 0,92 2,40 0,92 2,52 0,86 2,68 0,90 3,03 0,93 2,41 0,94 2,33 0,98
Skrbi 3,13 0,96 3,12 1,01 3,08 0,94 3,17 0,99 3,45 1,00 3,67 0,53 2,97 1,06 2,69 1,16 191
Odločanje 2,88 0,97 2,79 1,09 2,75 1,09 2,90 1,02 3,08 0,95 3,20 0,77 2,87 1,10 2,74 1,19
Čuječnost 3,88 1,01 3,89 1,09 3,99 1,04 3,87 1,04 3,68 0,99 4,09 1,12 3,99 0,99 4,03 1,25
Tabela 198: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na očetovo izobrazbo v tretjem merjenju
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Pripadnost 3,02 0,56 3,13 0,52 3,11 0,56 3,10 0,47 3,01 0,59 2,93 0,22 3,04 0,56 2,94 0,58
Različnost
Prispevanje 3,53 1,03 3,68 0,96 3,60 0,96 3,49 0,93 3,37 0,94 3,00 0,67 3,45 1,02 3,24 0,81
2,51 0,62 2,61 0,67 2,62 0,64 2,51 0,62 2,66 0,61 2,92 0,46 2,48 0,67 2,66 1,07
COVID-19 anksioznost (χ2(4) = 10,60; p = 0,031): vsi p > 0,028. O višjih vrednostih
večinoma poročajo udeleženke_ci z očeti s nižjo izobrazbo.
Prispevanje (χ2(4) = 10,13; p = 0,038): vsi p > 0,012. O višjih vrednostih veči-
noma poročajo udeleženke_ci z očeti s nižjo izobrazbo.
ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc pri obeh preuče-
vanih spremenljivkah (vsi p > 0,325), zato smo nadalje interpretirale rezulta-
te ANOVE. Iz rezultatov je razvidno, da razlike med skupinami niso statistično
pomembne pri nobeni izmed preučevanih spremenljivk – anksioznost (F(4) =
1,90; p = 0,108) in čuječnost (F(4) = 1,22; p = 0,300).
kvantitativni del: analize vprašalnikov