Page 189 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 189
Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Anksioznost 2,76 0,78 2,81 0,82 2,73 0,83 2,77 0,78 2,76 0,87 2,98 1,21 2,81 0,83 2,66 0,92
COVID-19
anksioznost 3,06 0,90 2,99 1,04 2,93 0,95 3,10 0,93 3,09 1,07 2,76 0,95 2,86 0,95 2,79 1,13
Čustva
2,52 0,87 2,57 0,92 2,49 0,90 2,52 0,85 2,50 0,95 2,95 1,17 2,57 0,93 2,39 0,94
Skrbi 3,31 0,93 3,35 0,90 3,28 0,94 3,27 0,90 3,41 1,04 3,14 1,27 3,27 0,99 3,07 1,06
2,84 0,90 2,90 1,03 2,81 0,99 2,92 0,95 2,81 0,98 2,90 1,37 2,99 0,93 2,94 1,14
Odločanje 3,83 0,94 3,79 1,01 3,90 0,96 3,89 0,98 3,76 0,96 3,84 1,26 3,93 0,97 3,92 1,02

Čuječnost

Tabela 194: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na očetovo izobrazbo v prvem merjenju

Visokošolska Višješolska Srednja šola Srednja šola Osnovna šola Nedokonča- Ne vem Nimam
izobrazba izobrazba (4 leta) (2–3 leta) na osnovna očeta (ali
skrbnika)
šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD 189

Pripadnost 3,13 0,51 3,23 0,53 3,17 0,52 3,11 0,52 3,11 0,51 2,45 0,55 3,00 0,54 3,17 0,52
Različnost
Prispevanje 3,56 0,93 3,51 0,93 3,54 0,89 3,50 0,92 3,46 0,84 3,04 0,91 3,41 0,96 3,30 0,87

2,50 0,65 2,63 0,69 2,60 0,61 2,60 0,63 2,78 0,63 3,17 1,05 2,43 0,71 2,47 0,87

Prispevanje (χ2(4) = 15,05; p = 0,005): visokošolska izobrazba in osnovna šola (Z
= –2,99; p = 0,003), vsi p > 0,009, pri čemer prispevajo več tisti_e, katerih očet-
je so končali osnovno šolo.

ANOVA za čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost le-teh pri spremenljivki ču-
ječnost (p = 0,545), vendar so se razlike med skupinami izkazale za statistično
nepomembne (F(7) = 0,780; p = 0,604).

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194