Page 315 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 315
pr edstavitve avtor ic ■ authors

Jezikovno in medkulturno ozaveščanje, Angleška izgovorjava za učitelje ter
Angleščina skozi osnovnošolski kurikul. Prav tako koordinira projekt Je-
ziki štejejo, ki se ukvarja z razvijanjem raznojezičnosti v slovenskih šolah.

Karina Soršak Kukovec
je asistentka na Oddelku za prevodoslovje Filozofske fakultete Univerze v
Mariboru in študentka doktorskega študija Germanistične študije na Fi-
lozofski fakulteti Univerze v Mariboru. V doktorski disertaciji se ukvarja
s tehnikami prevajanja in tolmačenja, ki se jih poslužujejo dnevni delavci
migranti pri delu v Avstriji. Zaposlena je v podružnici nemškega podjetja
v Avstriji.

Katarina Tibaut
je študentka doktorskega študija Germanistične študije na Filozofski fa-
kulteti Univerze v Mariboru. V doktorski disertaciji se ukvarja s primerja-
vo jezikovne prakse meddržavnih selivcev in čezmejnih delavcev v Avstriji.
Zaposlena je pri avstrijskem fondu Österreichischer Integrationsfonds, kjer
testira znanje nemščine pri osebah, katerih prvi jezik ni nemščina.

Dr. Katarína Vilčeková
je doktorirala na Univerzi sv. Cirila in Metoda v Trnavi na Slovaškem na
temo CLIL v primerjavi z drugimi didaktičnimi pristopi. Svojo disertaci-
jo kot tudi druge raziskave je objavila v različnih publikacijah in predsta-
vila na simpozijih po Evropi. Že nekaj let predava na Katedri za didaktiko
nemškega jezika in književnosti s težiščem na didaktiki nemščine kot dru-
gega jezika na Univerzi Otta-Friedricha v Bambergu ter na Univerzi Bay-
reuth v Nemčiji. Nekaj let je tudi poučevala na Državni poklicni šoli II v
Bambergu, danes pa poučuje nemščino na Zdravstveni šoli Caritasove dia-
konije v Bambergu.

Dr. Katarína Vilčeková
promovierte an der UCM in Trnava in der Slowakei zum Thema CLIL
im Vergleich zu anderen didaktischen Ansätzen. Ihre Dissertation und
weitere Studien veröffentlichte sie in verschiedenen Publikationen und
an unterschiedlichen Konferenzen in Europa. Seit einigen Jahren ist sie
Lehrbeauftragte am Lehrstuhl für Didaktik der deutschen Sprache und
Literatur mit Schwerpunkt Didaktik des Deutschen als Zweitsprache an

315
   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320