Page 311 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 311
pr edstavitve avtor ic ■ authors

Dr. Saša Jazbec
je izredna profesorica za didaktiko nemščine na Oddelku za germanistiko,
FF UM. Njena področja raziskovanja so med drugim učenje in poučevanje
tujega jezika nemščine, literarna didaktika pri pouku tujega jezika, raz-
vijanje tujejezikovnih spretnosti, procesi branja v maternem in tujem je-
ziku, zgodnje učenje tujega jezika. Rezultate raziskovalnega dela objavlja
v relevantnih domačih in tujih revijah, aktivno sodeluje tudi z učitelji in
učiteljicami. Sodelovala pri več nacionalnih in mednarodnih projektih.

Dr. Brigita Kacjan
je docentka za didaktiko nemščine na Oddelku za germanistiko, FF UM.
Njena področja raziskovanja so med drugim didaktika nemškega jezika in
književnosti; zgodnje učenje in poučevanje nemščine; poučevanje odraslih;
IKT pri učenju in poučevanju tujega jezika. Članke z rezultati raziskoval-
nega dela objavlja v relevantnih revijah doma in v tujini, aktivno je sodelo-
vala v več mednarodnih projektih. Kot predsednica SDUNJ skrbi za aktiv-
no sodelovanje in izobraževanje slovenskih učiteljev nemščine.

Déirdre Kirwan
je bila med letoma 1987 in 2015 ravnateljica osnovne šole Scoil Bhríde (Cai-
líní) v Blanchardstownu na Irskem, zelo jezikovno in kulturno raznolike
šole. Vodila je razvoj celostnega pristopa k poučevanju in učenju jezikov,
ki spodbuja uporabo prvih jezikov učencev priseljencev pri pouku. Leta
2008 je bila imenovana za evropsko ambasadorko za jezike (Léargas), leta
2009 pa ji je Trinity College Dublin podelil doktorat. Sodelovala je pri no-
vem osnovnošolskem učnem načrtu za jezike na Irskem in projektu zgod-
njega učenja jezikov Evropskega centra za moderne jezike v Gradcu. Z Da-
vidom Littlom je soavtorica knjige Engaging with Linguistic Diversity: A
Study of Educational Inclusion in an Irish Primary School (Bloomsbury
Academic, 2019).

Déirdre Kirwan
was principal of Scoil Bhríde (Cailíní), Blanchardstown, a linguistically
and culturally diverse primary school, from 1987 to 2015. She led the de-
velopment of an integrated approach to language teaching and learning
that supported the use of immigrant pupils’ home languages in the classro-
om. She was nominated European Ambassador for Languages (Léargas) in

311
   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316