Page 317 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 317
arno kazalo
Index
A D
Akcijski načrt za jezikovno izobraže- Dodatek SEJA 111
vanje 90
E
B
education 280, 281, 282, 295
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju enakovredno obravnavanje vseh je-
v RS 89
zikov 91
Berufsintegrationsklassen 254
F
C
fächerübergreifend 258
CLIL 198 finančna pismenost 153
code-meshing 65 Finanzielle Allgemeinbildung 259
code mixing 65 Fremdsprachenunterricht 258
code-switching 65 FREPA 201, 202, 214, 218, 221, 224
competence 280, 297
competences 304 H
Content and Language Integrated
hard CLIL 151
Learning 198
cross-curricularen Themen 258 I
Č indeks odnosa do matematike 159
indeks učinkovitosti projekta 159
čezjezičnost 12, 65, 66 integrirani didaktični pristop k jezi-
čezjezikovanje 12
kom 114
interculturality 281, 282, 303, 304, 305
317
Index
A D
Akcijski načrt za jezikovno izobraže- Dodatek SEJA 111
vanje 90
E
B
education 280, 281, 282, 295
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju enakovredno obravnavanje vseh je-
v RS 89
zikov 91
Berufsintegrationsklassen 254
F
C
fächerübergreifend 258
CLIL 198 finančna pismenost 153
code-meshing 65 Finanzielle Allgemeinbildung 259
code mixing 65 Fremdsprachenunterricht 258
code-switching 65 FREPA 201, 202, 214, 218, 221, 224
competence 280, 297
competences 304 H
Content and Language Integrated
hard CLIL 151
Learning 198
cross-curricularen Themen 258 I
Č indeks odnosa do matematike 159
indeks učinkovitosti projekta 159
čezjezičnost 12, 65, 66 integrirani didaktični pristop k jezi-
čezjezikovanje 12
kom 114
interculturality 281, 282, 303, 304, 305
317