Page 312 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 312
8 and awarded her PhD by Trinity College Dublin in 2009. She has con-
tributed to the new Primary Language Curriculum (Ireland) and the Early
Language Learning project of the European Centre for Modern Languages,
Graz. With David Little she co-authored Engaging with Linguistic Diversi-
ty: A Study of Educational Inclusion in an Irish Primary School (Bloomsbu-
ry Academic, 2019).

Dr. Alja Lipavic Oštir
je redna profesorica za nemški jezik na Filozofski fakulteti Univerze v Ma-
riboru. Področja njenega raziskovanja so: večjezičnost, sociolingvistika,
migracije, jezikovni stiki med nemščino in slovenščino, CLIL. Je avtorica
več znanstvenih monografij, poglavij v znanstvenih monografijah, člankov
in prispevkov na konferencah. Kot predavateljica je gostovala na Univerzi v
Bernu v Švici, na Univerzi v Vilniusu v Litvi in v okviru Erasmus izmenjav
na vrsti univerz v različnih državah. Od leta 2012 predava tudi na podip-
lomskih programih na germanistiki Univerze sv. Cirila in Metoda v Trnavi
na Slovaškem, kjer je tudi mentorica na doktorskem študiju. Je vodja med-
narodnih in nacionalnih raziskovalnih projektov in sodelavka v različnih
projektih. Aktivna je v tudi jezikovni in šolski politiki v Sloveniji.

Dr. Alenka Lipovec
deluje kot raziskovalka na področju didaktike matematike v osnovni šoli.
Ukvarja se z razvojem zgodnjih matematičnih pojmov, vključevanjem star-
šev v matematično izobraževanje, vključevanjem matematičnega mode-
liranja v pouk na razredni stopnji, pristopom CLIL, matematičnimi do-
mačimi nalogami in vizualnimi reprezentacijami matematičnih pojmov.
Pedagoško deluje na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru in Fakulteti
za naravoslovje Univerze v Mariboru.

David Little
je zaslužni profesor Trinity Collegea v Dublinu na Irskem. Njegovi glavni
raziskovalni interesi so teorija in praksa avtonomije učencev pri jezikov-
nem izobraževanju, uvključevanje jezikovne raznolikosti v šole in razre-
de ter uporaba Skupnega evropskega referenčnega okvira za jezike  (SEJO)
pri oblikovanju učnih načrtov za druge/tuje jezike, učnih programov in
ocenjevanja. Je zelo plodovit avtor prej omenjenih tem. Avtonomija učencev
jezikov avtorjev David Little, Leni Dam in Lienhard Legenhausen je izšla

312
   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317